Alla inlägg under maj 2010

Av Amanda Nyström - 27 maj 2010 20:20

Puhh, nu har jag suttit och kollat ut allting jag ska ha på ikea.
Det är inte små belopp man hamnar på precis.

På lördag åker vi iaf, kommer bli skoj.

Är borta i två dagar, eftersom vi ska sova på hotel en natt.

Och nästa dag blir det ikea.

Undra hur mycket pengar Amanda kommer att spendera? ;)
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 27 maj 2010 13:02

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag.

Men det beror på att jag har verkligen har haft fullt upp.
Jag har flyttat in i min nya lägenhet, tapetsera och jag har dessutom inget internet i min nya lägenhet. Så förlåt, förlåt, förlåt! Jag kommer att gott göra er.
Med massa med bilder på den nya lägenheten. Så fort jag får internet hemma.
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 19 maj 2010 11:37

 

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott, än att inte glädja sig alls.


Av Amanda Nyström - 19 maj 2010 10:12

Idag flyttar vi till Torvalla.

Jag måste bara packa klart alla grejor, nu på morgonen.
Och efter skolan, ja då bor vi där.

Känns lie sorgligt, att flytta ifrån stan.
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 18 maj 2010 13:19

Peppar på att få gå på stan med älskling, kommer det att funka?
Kommer han bli galen på mig och kommer jag bli galen på han?
Det är dagens fråga? Det är bara att invänta och se.

Hör ni ett irreterat par, så vet alla att det är jag och Victor.

Får bara lyssna på låten och njuta.

För snart ropar älskling på att vi ska gå ner på stan.

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 18 maj 2010 10:24

Veckans babe!

 

Cheryl Cole

Av Amanda Nyström - 18 maj 2010 09:56

God morgon allihopa.

Sitter och äter lite frukost och mår gott.

Idag ska jag plugga, packa och fixa en present till Victors mamma.

Inte en sån stressig dag, men det gillar jag.

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 17 maj 2010 11:31

sorry, för att jag inte har bloggat på ett tag!

Men det kan bero på att i Lördags var släkten här och vi firade mig.
Och senare på kvällen åkte vi till Torvalla och söp stenhårt.
Har aldrig vart så bakis i hela mitt liv, som jag var igår.
Orkade ingenting, sov hela tiden och fick inte behålla någonting i magen.
Fyfan, jag kommer inte dricka på ett tag. Nu är det nykter som gäller.

Idag tänkte jag plugga lite och senare packa ner mer grejer i kartonger.
+ att Amanda kommer och jag ska göra hennes balfrisyr.
Puss/Amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards