Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda Nyström - 31 mars 2010 19:52

yes, ny kategori här på bloggen! katergori shopping :)

tyckte det var nödvändigt efter som jag shoppar ganska mycket :)

jag blir alltid lika glad när jag har fått handla min tröja, skor eller byxa.

jag får ett lyckorus genom kroppen och känner mig lycklig.

och nej jag är inte beroende! det känns bara så roligt,

när jag för en gångs skull inte känner mig tjock i det jag testar!

och då unnar jag mig det jag vill, eftersom jag har dom pengarna!

nog om det och till det jag har shoppat!































Vad är det som gömmer sig i påsarna? :)


 

I Sp-kassen gömde sig en sp repair mask och loreal hårspray!

Wella SP - Repair mask: En intensiv återuppbyggare av skadat hår.

• Reparerar håret upp till 100 % efter en applicering.
• Skyddar håret mot ytterligare skador.
• För skadat hår, normalt till kraftigt hår.


Användning:
Fördela jämnt i nytvättat hår. Låt verka i 5-10 minuter. Skölj ur noga.

Effekten kan förstärkas med värme.


Loreal Ultimate Hårspray: med extra kraftig stadga.
Snabbtorkande hårspray för extra kraftig stadga och extrem hållbarhet.
Som avslutande styling: omedelbar extra kraftig fixering och varaktigt stöd för frisyren utan att göra håret stelt.


 

Mina två super snygga jackor, ni får se dom på vid ett annat tillfälle :)

Av Amanda Nyström - 31 mars 2010 13:32

Hej snyggingar, idag är det mycket folk på praktiken! Fullt upp hela tiden :)

Jag springde på stan för att göra ärenden till salongen och när jag väl var ute passade jag på att handla mig en jacka! Eller ja en jacka, det blev två!

Kunde inte bestämma mig vilken jag skulle ha, så jag tog bägge två. Typiskt mig! :)

Men jag känner mig lite nera för att jag inte får använda fjällräven längre, jag älskar den! Det är den bästa jacka jag någonsin haft i hela mitt liv.
Utan fjällräven jackan känner jag mig rädd, naken, bar, exposed! Haha

Visar mina nya jackor när jag kommer hem, så jag kan ta kort.

Ses senare.

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 30 mars 2010 22:34


Hej allihopa, det är så här att innan jag åker till stockholm.

Behöver jag en snygg och modern vår/sommar jacka.

Jag vet först och främst inte vart jag ska leta efter en sådan, här i östersund!

Och jag känner inte för att åka ner med fjällräven jackan! Haha

Det skulle ju kunna funka med skinjackan, men jag vill ha flera alternativ.

Så jag blir jätteglad om ni har några tips? :)

Puss/amanda




Av Amanda Nyström - 29 mars 2010 21:49

Cool tjej, varför inte en mer rockig musikvideo? :)

Av Amanda Nyström - 29 mars 2010 20:41

jag behöver eran hjälp nu, behöver bra musik till stockholmsresan.

har brist på fantasi! nu får ni ta och ställ upp :)

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 29 mars 2010 18:22

Har ni hört ? Amanda ska göra Stockholm osäkert?

yes, vi åker på torsdag natt eller fredag morgon. Det är inte bestämt ännu!

Vi ska bila ner, så jag vill att ni tipsar med musik. GÖR DET NU PÅ EN GÅNG!

När jag väl är där nere ska jag shoppa, kolla in stockholm och festa gärnet.

Tänk att festa i stockholm istället för lilla östersund.

Bara det kommer bli en upplevelse. Haha

Amanda kommer alltså inte ha några pengar kvar när hon kommer hem! Haha

Någon som har nått tips vad man kan hitta på där nere?

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 29 mars 2010 17:58

yes, idag har jag färgat och klippt Amandat.

hon blev ur snygg med de röda effekterna, tummen upp för mig!

har varit ganska slappt idag på praktiken, inte lika mycket folk som det brukar vara.

hoppas på mer folk imorgon!

ps. plus i kant till mig för jag har skrivit klart uppsatsen.

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 28 mars 2010 15:04

Fundering kring första mötet!

Vad kallar man det egentligen mötet/daten/träffen?
Det finns ju så många olika begrepp på det där med första träffen.

Jag kommer iaf ihåg allting, man kollar in vilka kläder han har på sig,

vad han gör och hur han beter sig. Det är faktiskt många faktorer som spelar in.

Men till min fundering, jag kommer ihåg att vi satt och kollade på film.

Och helt plötsligt börjar jag bli fisnödig och jag kan ju inte fisa. Inte på fösta daten. Jag satt och höll mig och tänkte när jag höll i hans hand. Undra om han känner att jag håller in en fis. Eftersom jag är super spänd i hela kroppen.
Jag minns det så väl, att varje gång jag hade varit hos victor, hade jag alltid lika

ont i magen när jag kom hem. Men varför kan man inte fisa?

Det är ju som att äta och bajsa! Hur naturligt som helst.

Men ändå finns dom där spärrarna, är det jag som är konstig. 

Eller gör alla så här? that´s the fucking question?

Puss/amanda


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards