Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Amanda Nyström - 25 mars 2010 21:12

Idag på praktiken har jag klippt min moster, rullat permanent och hjälpt kunder.

Kom hem klockan halv sju, sätter mig för att prata med moster i telefonen!

Vi pratade i nån timme, sen ringer mamma och jag pratar med henne lika länge.

Jag gillar att prata med dom, eftersom dom betyder otroligt mycket!

När jag hade pratat klart, ställer jag mig och lagar mat. När jag är klar och ska sätta mig och äta ringer Kristian, victors kompis. Han ville bli klippt, så det var bara att slänga i sig maten och börja jobba igen. Ingen vila för amanda! :)

Men jag gillar när det händer grejer hela tiden, så bring it on!

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 25 mars 2010 08:22

God morgon, tänkte hinna med ett blogg inlägg innan jag springer till praktiken.

Jag hinner idag eftersom jag inte har tagit i linserna, utan har glasögon på mig.

Det tar så jävla mycket fortare på morgonen om man har glasögon!

Och skönare för ögonen är det också, kanske skulle köra på glasögon jämt?

ajja, ville bara säga att jag lever och att jag ska blogga mera! :)

pussamanda


 

Haha, seriös tjej!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards