Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Amanda Nyström - 18 mars 2010 22:33

Vi var tvungen att göra en skoluppgift på skolan, där vi skulle  locka elever till våran salong! Så gott folk, nappar ni på det ?  



Av Amanda Nyström - 18 mars 2010 19:41

yes, imorgon blir det första dagen på praktiken!

känns super! har bokat in lite kunder till nästa vecka också!

kommer dock inte kunna blogga lika mycket, men jag ska iaf försöka.

kommer kanske lägg in någon bild, på det jag gör på praktiken :)

känns som en rolig grej, eftersom jag ska göra baluppsättning mm.

så nu får ni ta och följa bloggen, om ni vill se min konstnärliga sida!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 18 mars 2010 15:00


  • Läsa böcker: för att det är sån jävla bra avkoppling, slippa all stress!
    Just nu läser jag ingen bok, men kom gärna med något förslag!
    För jag längtar att få läsa på kvällen ♥
  • REA: för hur skönt känns det inte efter att ha fyndat något?
    Jag älskar känslan av att kunna få tex 5 plagg till samma pris som ett.
    Och det är godbitarna som alltid gömmer sig till sist så det gäller att leta riktigt noga. HAHA!
  • Fjortisbloggare: för att jag kan nog inte ha roligare när jag sitter framför datorn och läser vad småbrudarna tycker och tänker om livet!
    Bärs, boys och boobs är det som gäller. Haha!
    Jag känner mig som en otroligt mogen människa! 



     



  • Förkylningar: för att det är det värsta som finns!
    Det finns nog ingenting värre än att åka på en riktig jävla förkylning som håller i sig i veckor. Så kan ingen uppfinnare komma på någon lösning till detta? För jag har verkligen inte tid med detta!
  • Otrevliga busschaförer: för att jag kom ihåg en sommar då jag skulle hoppa på bussen efter jobbet. Jag slängde fram en 20-lapp och sa barn.
    Han började skälla ut mig, eftersom jag hade sagt barn försent.
    Jag bara kollade på honom medans han skällde ut mig och väbtade tills han var klar! Då sa jag: är det jobbigt att vara glad?
    Jag minns det så väl, för jag tänkte mig inte riktigt för när jag sa det! Men varför jobbar man om man tycker allt är pin och plåga?
    Varför inte bara byta jobb? Gubbjäveln kan väl göra någonting annat? En fet diss till alla otrevliga busschaförer iaf!
  • Folk som måste bry sig mer om alla andra än sig själv:
    ”Hur kan han säga så där?”, ”Hur kan hon skriva sådär?”,
    ”Amen gud, titta vad dom har gjort nu?!”, ” Titta hur hon ser ut”
    Alltså, hur orkar man vara en sån människa?
    Bry dig om dig själv istället och titta på hur du har det innan du kritiserar MITT LIV! Om jag vill visa fittan offentligt så gör jag det!
    Sköt du ditt så sköter jag mitt gullet!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards