Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Amanda Nyström - 14 mars 2010 21:17

yes, som ni kanske vet börjar min praktik imorgon!

Jag tänkte annonsera om mig själv här på bloggen.

Tänkte berätta att om någon är sugen på att klippa säg gratis hos mig under de närmast 3 veckorna :) är jag mer än tacksam om ni hör av er till mig här på bloggen! så kom igen, gratis är gott :)

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 14 mars 2010 14:29

yes, imorgon börjar min praktik som jag har tre veckor framåt.

Känns inte speciellt roligt, eftersom jag vet att jag inte kommer ha tid med någonting annat. Jag börjar klockan nio på morgonen och slutar sex på kvällen.

Jag kommer inte kunna blogga lika mycket, kommer inte kunna umgås med vänner, inte träna som jag vill, kommer inte hinna jobba speciellt mycket

och kommer inte kunna träffa victor, eftersom han kommer jobba natt :/

Tråkigt med sant, jag vill ju kunna göra allt samtidigt! Varför kan inte dygnet vara längre? Då skulle Amanda Nyström hinna med så mycket mer. Vi kan väl utöka dygnet till 48 timmar eller någonting? Låter det bra?

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 14 mars 2010 13:58

Fan tro det eller ej, men min morbror och pojvän försökte supa mig under bordet. Men dom lyckades aldrig, jag trodde inte att jag skulle våra hårdare än er grabbar. Bättre lycka nästa gång, haha! Idag har man ågren, för att man drack igår.

Igentligen skulle jag och victor bara gå på olearys och ta någon öl/cider med min morbor och kolla på hockey! men det blev att man fortsatt på fler ställen.

Men men, så kan det gå. Hade iaf en trevlig kväll, tack till er!

puss/amanda


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards