Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda Nyström - 28 februari 2010 22:17

imorgon börjar mitt nya liv.

jag ska alltså byta livsstil, har fått lite råd av en tjej.

ska börja gå varje dag, minst 30 minuter.

sen blir det till att träna, minst 3 gånger i veckan!

nu ger jag mig fan på det här, inga jävla undanflykter.

önska mig lycka till och hör gärna av dig om vi ska ta en promenad ;)


    

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 28 februari 2010 13:44

okej, tänkte berätta en lite grej som hände igår.

eller jag ska fösöka berätta detta på bästa sätt!

när jag kom på jobbet igår, började jag arbeta! inga konstigheter.

men efter ett tag blev jag såå jävla skitnödig!

jag tänkte för mig själv, "jag kan fan inte hålla mig längre".

jag springer in i personalrummet och in på toaletten, för att göra tvåan!

när jag är klar och tänker trycka på spolknappen funkar det inte!

SERIÖST DET FUNKAR INTE!

jag fick panik, sprang in till en tjej som jobbar där och berättade om situationen!

hon börjar gapskratta, springer in på toan och ska kolla hur detta gick till!

och jag står bara och skäms, detta händer fan bara mig!

efter ett tag kom vi på värsta super iden.

att jag skulle hälla ner sjukt mycket vatten i toaletten, så bajset försvinner!

som tur va funkade våran lysande ide och jag behövde inte längre tänka på det.

fyfan vilken tur jag hade där, tänk om vi inte kunna gjort någonting. Då hade jag dött!

Hädanefter ska jag alltid kolla om man kan spola på jobbet, tänker fan inte riskera detta igen. Tänk nästa gång kanske man jobbar med någon annan som man absolut inte kan berätta detta för! Hur fan gör man då? Haha

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 28 februari 2010 12:59

hann inte blogga någonting igår, efter jobbet.

eftersom jag var hos marielle forss hela kvällen.

vi satt och spelade kort, myste och åt lite ostbågar :) super gott ♥

runt halv två tiden beger jag mig hemåt, för att krypa ner i sängen! :)

tack för en trevlig kväll brudar!

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 27 februari 2010 11:12

Ska snart iväg på jobbet!

börjar jobba klockan tolv och slutar nio ikväll,

så det blir ett lite längre pass än vad jag är van vid nu! men det ska nog gå super bra!

ikväll ska jag till mariellef! vi ska mysa, bara hon och jag ♥

så vi får väl se om jag hinner in någonting mer här idag!

ni får ha en bra dag ♥

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 26 februari 2010 12:37

imorse när jag vaknade, så skakade jag i hela kroppen.

jag var matt och orkade ingenting. jag fattade inte vad det var för fel?

jag kunde inte gå till skolan och jag ringde min moster, eftersom jag var beroende av hjälp. Hon sa att jag skulle äta gröt och kolla om det gick över.

Och tillslut gjorde det de, men jag kunde fortfarande inte gå på skolan.

eftersom det hade tagit så lång tid, att ta bort skakningarna.

jag som verkligen tycker om att gå på skolan på fredagar! det är ju frisörteknik.

jag känner mig arg och undrar vad det är för fel på mig?

nu är det bara att ladda och äta bra mat, för jag ska snart iväg och jobba!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 24 februari 2010 23:05

Har verkligen inte hunnit blogga idag, känns som jag har lite ångest för det.

Jag gillar att skriva av mig om saker och ting.

Idag har jag varit på skolan. Vi hade styling och det slutade med att malin la en läggning i mitt hår (lägger in en bild senare) så ni får se hur det ser ut.

sen när skolan slutade gick jag och Karro hem till mig, åt några mackor.

För att senare dra på träning, det blev Bodycombat!

efter det, blev vi så jävla hungriga så vi åt på daffys med victor och ajax.

vi surrade på ett tag och slutligen hamnade jag här.

så såg min dag ut, hur har eran dag varit ?

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 20:51

Fan vilken dålig kondition jag har fått.

Den försvinner fort, när man inte tränat på ett tag.

Det känns som att börja om på nytt, men nu är jag peppad som attans.

10 kg till sommaren, klarar jag det ?

Den som lever får se :)

puss/amanda


Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 17:00

Har nyss ätit middag och ska snart iväg och träna.

Efter träning måste jag åka och handla lite.

Och senare kanske det blir marielle och dildo besök :)

Vi får se om tiden räcker till.

Vad ska ni göra ikväll ?

puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards