Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda Nyström - 19 februari 2010 21:50

såg nyss ica reklamen på tv, var bara tvungen att lägga in lite klipp.

jag absolut älskar reklamerna.

dom är så jävla roliga, tummen upp för dom! :)

puss/amanda


Cindy trikå, haha


Ulf bloggar, stört skön :)


alla tre klippen med ica-jerry, han är såå jävla söt och skön.

diggar honom sten hårt. haha

Av Amanda Nyström - 19 februari 2010 20:17

jag måste faktiskt gå in på bloggen och dra ett inlägg, om hur tråkig min fredagkväll är.

det ändå jag gör är att jag ligger i soffan och kollar på tv.

jag blir nästan lite desperat!

desperat efter victor, vill att han ska sluta jobba natt nu och bara komma hem.

men den turen har ju inte amanda.

får helt enkelt göra det bästa av situationen.

vad hittar ni på ikväll?

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 19 februari 2010 16:40

idag har det varit fullt ös, medvetslös?

gjorde Karrom, malinr och jennyp super snygga i hår.

har förpigmenterat, slingat, färgat, nyanserat och färgat ögonbryn.

det känns fan som jag gjort allt idag! :) haha

här kommer lite bilder!


 

Karros blonda hår, nu ska det bort :)


    

Karros hår efter förpigmenteringen!


 

det slutliga resultatet, du blev så jävla snygg <3

dina ögon kom verkligen fram och blev så jälva fina :)


 

Har nyss lagt klart folieslingorna på malin :)


 

Resultatet! Blev så glad när du blev såå nöjd <3

 

Min super snygga lärare, som desutom fyller år idag. Grattis till henne :)


fick tyvär ingen bild på jenny, eftersom hon aldrig vill vara med på kort! :(

men snart ska du fan också läggas ut här på bloggen, vänta du bara ;) haha

ses senare.

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 19 februari 2010 00:33

Jag tänkte passa på att dra ett inlägg innan jag går och lägger mig.

Karrom ringde och frågade om jag ville följa med på willys och handla.

och eftersom jag inte hade något speciellt för mig så gjorde jag det.

vi börja gå emot willys och ringde malinr eftersom hon bor nära willys,

och hon ville också följa med och handla.

när vi väl var på willys handlade vi massor av godis, tjockisar som vi är ;) haha

sen promenerade vi hem igen. malin gick hem till sig och karro följde med mig hem.

hade en super trevlig kväll!

vi satt och kollade på os, pratade och bara myste.


måste berätta en grej, jag och karro har kommit överens om att träna sten hårt.

från och med nästa vecka.

peppa peppa, nu gäller det amanda.

summer body 2010, funkar det ?

god natt på er sötnosar

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 18 februari 2010 17:35

nu är jag äntligen hemma.

har varit på skolan och sen på ett möte.

shit vad ett möten tar lång tid, trodde det skulle gå fort.

förövrigt har jag nyss ätit mat och längtar efter victor.

har inte träffat han sen igår kväll, får inte se honom förns på lördag riktigt.

längtar så himla mycket <3

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 18 februari 2010 11:48

lyssnar på musik och taggar tills min dag ska dra igång ordentligt! :)


Av Amanda Nyström - 18 februari 2010 11:36

god morgon alla glada.

idag har jag lite saker som ska göras.

vara i skolan och plugga sten hårt :)

efter skolan ska jag på något jälva möte.

kommunen ska starta upp någon vikariepool?

dom ska stå och prata antar jag och amanda kommer vara så jälva

uttråkad så hon kommer att spy.

ajja, det är bara att stå ut.

vi ses väl ikväll?

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 17 februari 2010 17:58

Dagens jävla fundering: att bli vuxen!

min morbror kom nyss hem till mig, med post ifrån mamma.

det första jag frågade honom om är: vill du ha kaffe ?

för det andra började vi prata jobb och lägenhet.

sa jag bara detta till honom för att det har blivit någon fras man måste dra när det kommer folk och hälsar på? jag dricker ju själv inte kaffe?

jag har så jävla många funderingar kring att bli vuxen.

är jag vuxen nu för att jag har flyttat hemifrån, jobbar, tvättar mina egna kläder och lagar min egna mat, tar ansvar för mig själv och mina handlingar.

för jag känner att jag fortfarande måste ringa mamma,

så fort det är någonting jag är osäker på!

är jag vuxen eller inte, det är fan frågan!?

puss/amanda


 







 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards