Alla inlägg under september 2010

Av Amanda Nyström - 30 september 2010 22:10

Nu ska jag krypa ner till sängs,

och kolla på Kenza & Tyra show.

Kanske till och med blir lite halv åtta hos mig.

Om jag orkar hålla ögonen öppna.
Man vet ju aldrig när john blund kommer med sitt salt.

Förövrigt är det jävligt skönt att ha en lap top.
Man kan befinna sig överallt i hela lägenheten

och göra det som skall göras på datan. UNDERBART!

God natt på er och hoppas det inte dröjer för länge nu.

Man vet ju aldrig med Östersundsbostäder.

Pussilipuss.


    

Av Amanda Nyström - 30 september 2010 21:57

 

inköpt två nya lack, här är ett av dem och det andra är ett all-round polish.

Av Amanda Nyström - 30 september 2010 20:53

Var bara tvungen att dra in en till liten fundering.

Det handlar om vårat bredband, som försvinner imorgon.
För att Östersundsbostäder är så jävla kass.

Jag blir så jävla irreterad. Hade de varit normal,

hade de fixat allt med en gång. Istället för att massor av folk

ska stå utan internet. Kommer inte kunna blogg, betala räkningar mm.

Visst jag kan åka hem till någon, men hur roligt är det?

Pussilipuss.

Av Amanda Nyström - 30 september 2010 16:22

Först pulver, sen 7 minuter i micron. wips så har man chili con carne!

Ser det inte så jävla omotståndligt ut? MUMS, eller?   

Av Amanda Nyström - 30 september 2010 14:54

Fundering kring härmapor.

Just det, såna personer som bara önskar att de var någon annan. 

Som tar saker ifrån andras bloggar (bilder bla)

eller gör samma saker som en annan person.
Bara för att passa in och försöker göra sig till.

Varför vill man likna en annan människa?
Har man inget eget liv och egna ambitioner, tankar, idéer?

Börjar bli jävligt irreterad på detta, tänker inte nämna något namn.

Men tänk över på vad du gör och inte gör.

För snart blir jag galen och jag vet inte hur jag ska hantera detta.

Tack på förhand.

Pussilipuss

Av Amanda Nyström - 29 september 2010 16:57

 

 

Eva Longoria

Av Amanda Nyström - 29 september 2010 16:20

Har varit och tränat för någon timme sen, nu peppar jag på promenad!

Orkar jag? Ska jag vara helt ärligt så vet jag inte.

Av Amanda Nyström - 29 september 2010 15:51

Som ni har tjatat och äntligen kastar jag in bilder.
Just det, bilder på mitt vardagasrum.

Min inredning är ganska simpelt, kör inte på så många olika färger.

Utan håller mig till lila och svart. Stilrent och hemtrevligt.
Det är nästan klart, det som fattas är väl någon tavla på väggen.

Och någonting på mina hyllor ovanför min gigantiska soffa.

enjoy folks.


Bild på min otroligt fina fondvägg, som jag och mamma tapetserat alldeles själv (måste poängtera det).


 

Dålig bild jag vet! Med min fina soffa som inte ens får plats på bild.

Varför jag köpt en sån stor soffa, som tar upp en hel vägg?

För att jag tycker det ger en otrolig mysfaktor!


 

 

yes, som ni ser är det ju lite kvar. Men nu har ni iaf fått tjuv kikat på mitt vardagsrum. Jag åter kommer till köket senare. Puss

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards