Alla inlägg under juli 2010

Av Amanda Nyström - 31 juli 2010 15:23

Nu har jag duschat klart, måste leta efter en snygg party look,

sminka mig, fixa håret och äta någon mat.

Man får ju inte dricka på tom mage, som min mamma alltid säger.

Längtar så jag håller på dö, jag vill bara in på området nu!

Jag kommer att vara någonstans mellan himlen och jorden.

Vart det återstå och se.

För övrigt är jag det lyckligaste personen i världen.

Vi ses väl ikväll i dimman?
Pusspuss.

 

Av Amanda Nyström - 30 juli 2010 21:16


Dansar omkring här hemma och förstartar morgondagens yra!

Av Amanda Nyström - 30 juli 2010 20:55

Nu är det så här, att jag måste ta mig i kragen.

Om jag någon gång ska se klart på filmen.

Men hur kul är det att ligga själv i soffan och kolla film. Inte speciellt roligt!

Vill att victor ska komma hem och göra mig sällskap. Sällskap till världens tjej film.
Jag vet, jag har världens bästa pojkvän.
Som tycker det är helt okej, att kolla tjej film med sin flickvän.

För övrigt saknar jag honom och vill att han ska sluta jobba natt.

Jag är trött på att alltid vara själv på kvällarna,

och jag är trött på att alltid sakna honom. 

SÅ KOM HEM NU!

Pusspuss.


 

Av Amanda Nyström - 30 juli 2010 19:41

STRÅKET LÖRDAG!

Nicole, Sanna och jag förfestar hemma hos nicole.


  två pumor, redo att inta stråket!


  Sanna sitter och surar, eftersom hon måste vara chafför. Haha


 

  Taggad tjej, glad tjej, muppig tjej. HAHA!


 

Martin och Gabbe, glada killar.


  Victor, vilken liten suris.


Huvva, här började man bli rund under fötterna.


STRÅKET ONSDAG!

          Skål och välkommen in i dimman Amanda.



Amanda speciallare.   


  Busunge, så jäkla söt!!


 

Efter några glas, börjar modellen komma fram. Haha


  Hörde jag skål? HELA TIDEN!


 

Tittut.


  MILF,


  Efter ståket, hemma hos nicole. Marielle trodde inte kameran hade blixt, tror jag! Haha.


  Som sagt, marielle gjorde världens vurpa.


  Nicole var sugen på mer, på mer vadå? ;)


  Hej hå, marielle cyklar hem i det blå.


Där fick ni er lite pix ifrån stråket.

pss, ni fick även se min nya hårfärg. Vad tycks?

Pusspuss.

Av Amanda Nyström - 30 juli 2010 18:51

Tror jag ska göra ett litet ryck,

innan jag fortsätter och kollar på Sex and the City 2.

Rycket blir en liten snabb städning,

det ser för jävligt ut här hemma.

Efter det tänkte jag kasta in lite bilder,

ifrån stråket. Håll ut gott folk.

Snart kommer ni få se några riktiga puddingar.

Pusspuss.

Av Amanda Nyström - 30 juli 2010 13:38

Oj, vad jag längtar tills imorgon.

Jag ska åka galna karuseller, köpa in en massa gott dricka,

se mina gudar Lars Winnerbäck, Hoffmaestro, Teddybears och president talet.

Känns så jävla underbart, sitter bara och inväntar morgondagen.

Är det någon fler som ska ut imorgon?
Dra ett sms eller liknande, skulle vara roligt att ses.


För övrigt ska jag kika på Sex and the City 2. 

Kasta in lite bilder från stråket, äta någon god middag

och bara mysa ner mig i soffan.

Pusspuss.

Av Amanda Nyström - 29 juli 2010 16:44


Vilka tjejer, vilken kväll.

Slutade jobbet klockan kvart över åtta,

då var det bara att springa hem och göra sig i ordning.

Marielleg var på party humör och jag lika så.

Vi började och dricka lite drinkar som jag blandade ihop.

Vi blev mer och mer på lyset och började självklart att ta en massa pix.

(Som jag senare kommer att lägga ut här)

Efter ett tag gick vi ner till Nicole.

Drack någon shot där och drog sedan ner på stråket.

Vi dansade lite, drack någon öl/cider/grogg och kollade runt lite.

Vi drog sedan vidare på donken, (vilket innebär att jag svullade som fan!)

När vi kom hem tog vi en shot hos nicole och drog sedan hem och dejtade kudden. Fyfan vilken jävla kväll alltså, har inte haft så roligt på länge.


pss, kvällens höjdpunkt var grääs faceplant, så jävla klokren!

Jag tror jag aldrig ha skratta så mycket! och jävlar vad hon blödde.

pöss.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards