Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Nyström - 31 augusti 2010 21:52

Kass uppdatering.

Men det beror helt enkelt på,

att jag inte har haft någon tid.

Har jobbat, varit i sundsvall på ikea,

vart på kräftskiva, börjat skolan mm. 

Mitt liv är helt enkelt i kaos, för tillfället.

Det kommer bli bättre, jag lovar.

Förövrigt har jag beställt min student mössa.

Nu är det ungefär nio månader kvar,

sen slipper jag skolan. UNDERBART!

Puss.

   

Snodde bilden ifrån fannys blogg, henne hittar ni här http://fannyannamaria.blogg.se/. Skillnaden är att jag har guldbrodyr.


Av Amanda Nyström - 25 augusti 2010 14:56

Idag träffade jag en gammal bekant,

har inte träffas på kanske 10 år.

Hon började snacka om min blogg,

hur mycket hon tyckte om den.

Och att hon följer den så gott det går.

Hur roligt och motiverande är inte det?

Alla mina blogg läsare, ni är guld värd.

Förövrigt måste jag stad lägenhet,

känns inte så lockande.

Men det måste ju också göras.

Ciao Ciao

Av Amanda Nyström - 23 augusti 2010 13:34

Fy fan jag är så jävla klumpig.

Vet ni vad jag har gjort.

Jag har klivit sönder min glasögon.

Dom låg på golvet och jag såg dom inte.
Så nu är dom paj och jag måste åka på stan

och punga ut ett par nya. Kommer inte bli billigt.

Men så går det om jag lägger dom på golvet.

Får vara blind, tills det kommer ett par nya.

Förövrigt har jag jobbar 4 dagar i rad,

så jag har inte haft tid att blogga något.

Är ledig idag och skolan börja imorgon.

Vart tog min semester vägen?
JUST, jag hade ingen.

Ses senare. Puss

Av Amanda Nyström - 18 augusti 2010 21:06

yes, nu packar jag upp grejerna.

Och återgå till frisör igen.

AmandaT kommer och ska göra en makeover.

Hon ska klippa av sig allt hår.

Lägger in bilder senare.

Om jag orkar ta kort.

Puss på er.

Av Amanda Nyström - 18 augusti 2010 19:22

Vuxen poäng till mig.

Jag som har lagat tacogratäng,

tvättat, städat (lite) och handlat.

Hur duktig får man vara?
Nu sitter jag och väntar på att någonting ska hända.

Victor kommer inte hem förns elva.
Orkar inte bara sitta här och mögla.

Så folket, vad ska vi hitta på?
Puss.


 

rastlös, det är bara namnet.

Av Amanda Nyström - 18 augusti 2010 18:55

Vilken jäkla duktig grabb + att han är så himla söt.

Han får nog alla små tjejer på fall.

Av Amanda Nyström - 18 augusti 2010 14:57

Snackade med en nära vän till mig,

om att ta ett kort då jag står i underkläderna.

För att sedan jämnföra, när jag är klar på itrim.

Men vågar jag det?

Vågar jag inse hur tjock jag egentligen är?

Man döljer ju allt, just det ALLT!

Jeans/leggings som går upp till naveln.

Linnen som drar in allt, bh:ar som gör mirakel.

Jag delar ut falsk marknadsföring, runt min kropp. 

Jag kan alla trix. För att se så bra ut som möjligt.

Jag har bestämt mig, det är fan slut med det nu!

Jag kommer hädan efter, när jag är klar på itrim.

Gå i precis vad jag vill, när jag vill.

Och bilden, jag får ge det ett försök iaf.

Jag behöver ju inte kolla på den.

Puss.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards