Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Nyström - 18 augusti 2010 12:42

Idag känns livet underbart.

Ställde mig på vågen och insåg att jag gått ner 4 kg.

Jag vet att det bara är vätska.
Men är fortfarande lika glad för det.
Alla långa promenader och träningen igår visar resultat,

för allt slit. (inte för att det är speciellt jobbigt att gå)

Nu längtar jag tills den 30 augusti.
Då får jag göra min första hälsoanalys.

Vilket känns helt underbart,

då börjar min resa på riktigt.

Sen känns det helt underbart att jag bara har fyra dagar

kvar på mitt schema. Och att skolan börjar nästa Tisdag.

Ny flyter allting på som det ska.

Puss på er.

Av Amanda Nyström - 17 augusti 2010 17:44

  simpelt, men så jävla snyggt!

Av Amanda Nyström - 17 augusti 2010 17:24

Idag har jag äntligen varit iväg på itrim.

Bokat tid för en hälsoanalys och gruppträff.

Börjar min rivstart 1 september.

Har även testat deras träning idag,

allt jag kan säga är att jag kommer dö i den där salen.

För övrigt har jag käkat lite middag och

tänkte kanske dra en promenad senare. (får se om jag orkar)

Ung, gamla, alla som läser min blogg.

Är sjukt sugen att se någon film,

men vet inte vilken. Ge tips!

Puss!


Av Amanda Nyström - 16 augusti 2010 11:24

Ska snart traska till jobbet.

Känns helt okej, med tanke på att jag börjar tolv.

Slutar klockan åtta ikväll, tänkte dra en promis då.

Förövrigt kollade jag och Victor på den nya Karate kid igår.

Helt klar se värd! Gillar ni dom gamla, gillar ni denna också.

Puss.   


Av Amanda Nyström - 16 augusti 2010 11:11

 

Lindsay Lohan,

Av Amanda Nyström - 13 augusti 2010 22:52

Hände mig en lite rolig sak, för några minuter sen.

Det är någon person, som lägger ner energi på mig.
Fast den inte änns tycker om mig!
Åter till det roliga. Fick nyss en busringning på mig.

Där en person säger till mig att jag tror att jag är så jävla fräck.

Och ältar det i tusen olika ord.

Och personen frågar om jag bor i Östersund.

Helt klart hör man att det är en inspelad röst,

eftersom jag inte säger någonting.
Men personen fortsätter att prata.

Du som inte har något liv och skickar detta till mig.

Måste verkligen tycka om mig och kan fan inte låta mig vara. 

Du är så jävla patetisk och töntig så jag smäller av.

Skaffa dig ett liv, istället för att faschineras så mycket av mitt.

Du är en TÖNT, just det en jävla TÖNT!

Oj, nu var jag fräck. Precis som du ville ha mig!


       

                     Bring it on.




Av Amanda Nyström - 13 augusti 2010 22:17

 

Vänta inte på den stora lyckan, så att du missar den lilla!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards