Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Amanda Nyström - 12 augusti 2010 23:51

Äntligen, har jag tid med bloggen.

Det har varit mycket dom här sista dagarna,

och har därför inte kunnat bloggat.


Onsdags: Var jag iväg på infomöte hos itrim.

Äntligen ska jag sluta och vara osund

och starta upp ett helt nytt liv.

Ett liv utan att vara tjock.

Men förvandlingen kommer att kosta skjortan.

Det finns tro olika alternativ, jag kan välja emellan.

Guld, silver eller brons.

Därifrån tror jag ni fattar att om man tar guld,

får man fler träffar med sin coach och där med.

Väga sig mer, får fler råd på vägen till viktminskning mm.

Sen beror det givetvis på hur länge man binder upp sig.

Jag kommer binda mig i två år, det första året är viktminsknings året.
Det andra året innebär att jag ska hålla kvar vid mina vanor.

Inte tappa suget, fortsätta vara sund mm.

Och imorgon är det jag som ska pallrar min ner

och bokar min hälsoanalys. Efter det börjar min resa.


Efter infomötet, var det jobb som stod på schemat.

Från två till nio, dröm passet om du frågar mig.

Efter jobbet tog jag, marielle och nicole en promenad.


Torsdag: Idag har jag tillbringat dagen på stan.

Har springt runt och kollat lite, drog vidare på IXO och sedan till Rusta.

Hittade lite grejer till mig själv och till lägenheten.

Har även hunnit med att kolla rulle, spelat monopol med stoffe och nicole.

Och ska nu gosa ner mig i soffan och bara va, för en liten stund.

Puss sötnosar.






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards