Alla inlägg under juni 2010

Av Amanda Nyström - 30 juni 2010 19:32

Vuxen poäng till mig!

Varför? Jo, för att jag har jobbat ifrån sju imorse.

Slutade jobbet halv tre och när jag kom hem tog jag och storstädade hela lägenheten. Efter det for jag iväg och utförde mitt andra jobb, Ledsagare.

Efter det tog jag och klippte moster och nu inväntar jag min nästa kund.

Här ser ni tjejen med guldbyxorna.

 

Av Amanda Nyström - 27 juni 2010 23:20

Som sagt var jag ute igår med mina två pinglor Marielle och Zandra.

Kvällen bestod av spel, tjejsnack och sanningen eller konsikvens.

For ner på stan, men åkte lika snabbt hem.

Eftersom jag inte pallade trycket.

Tänkte bjuda på lite bilder!
Puss/Amanda


 

 

   

 

         





Av Amanda Nyström - 27 juni 2010 18:03

Skönt att midsommaren är över!

Mindre skönt att jag drack igår och har skallebank idag!

Är det värt det, enligt mig NEJ!

Nu väntar jag på att att Victor ska komma hem ifrån fisket.

Har lagat mat och gjort en efterrätt! Mm, LÄNTAR!
Drar in lite bilder på igår senare.
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 24 juni 2010 21:38

Nu måste jag peppa mig själv till någonting positivt av allt det här med midsommar!

Alla ska ut och ha roligt, medans jag ska jobba rumpan av mig.

Jag jobbar på fredag och lördag, vilket innebär många timmar.

Eftersom jag kommer ha långturer, vilket innebär 20 timmar på två dagar.

Har faktiskt lite ångest, men samtidigt känns det helt okej.

Eftersom jag kommer få dubbelt betallt!

Vilket innebär att jag får runt 4000 kr på två dagar.

Så är det inte värt det? Okej 4000 kr kanske inte är så mycket för dig.

Men för mig är 4000 kr på två dagar helt jävla okej.

Så peppa nu Amanda och inse att jag kan supa vilka andra dagar på året senare!



That´s it, bara att peppa och vara lycklig när pengarna kommer in på kontot!

Puss/Amanda

 

Lika glad, för det är jag, men gladast är nog dom som är ute och super på "midsommar" Haha

Av Amanda Nyström - 23 juni 2010 21:30

Jag är så jävla duktig för att: jag har jobbat på barkis ifrån sju till halv tre, 

jobbade lite till och for på stan med moster,

åkte hem käkade och sedan for jag och stor handlade.

Hur jävla duktig är inte jag?

För övrigt har jag nördat igenom hela glamourama serien!

Den serien var verkligen toppen.

Puss/Amanda


 

Av Amanda Nyström - 22 juni 2010 20:13

puh, en ny dag som passerat.

Känns som att alla dagar är sig lika.

Äta, sova, arbeta! Det är mitt liv för tilfället.

Inte för att jag klagar, det blir ju fina pengar sen i kassan.

För övrigt så är jag så jävla nere, sjuk och allmänt trött.

Om bara detta jävla virus kunde försvinna någon gång, skulle jag vara evigt tacksam.

Men med min tur, lär jag ha viruset sommaren ut!

Ses senare.

Av Amanda Nyström - 21 juni 2010 18:07

VECKANS BABE!


 

Julianne Hough

!

Av Amanda Nyström - 21 juni 2010 17:41

Nu är ledigheten snart slut och dom tre dagarna har man varit sjuk.

Jobbar varje dag tills Lördag, känns ganska bra ändå.

Ser dollar tecknen framför mig, vilken jävla fin lön det kommer bli.
Eftersom jag jobbar i midsommar! :)

För övrigt ska jag försöka se klart Bella & Tyra show.
Puss/Amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards