Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Amanda Nyström - 4 augusti 2010 22:55

sjukt skön låt, sitter för mig själv och dyrkar låten.

Av Amanda Nyström - 4 augusti 2010 21:07

Det känns helt underbart.

För en gång skulle, är jag garanterad viktnedgång.

Just det, jag slipper vara tjockisen.
Som svettar ihjäl sig i en provhytt,

eller måste tänkta på vad man tar på sig.

Slipper lyssna på alla smala, när dom klagar över sina kroppar.
Just det nu är det slut på det här!

Jag tänker inte utsätta mig för det här längre.
Därför ska jag börja på Itrim.

Ska ditt på ett info möte, Onsdag den 11.

Nu är det på rikrigt, nu vill jag det här!


Itrim: Passar dig som vill ha det bästa,

som kanske har provat ”allt” tidigare och

nu vill ha all motivation och allt stöd du kan få. 

Du får månadsvis hälsouppföljning med din Hälsorådgivare.

Utöver introduktion, motionsanalys och konditionstest,

även fyra individuella motionsuppföljningar med din hälsorådgivare

samt att du väger dig, kollar kroppsfettet, mm.

Du får även träna i vårat gym, där vi har cirkelträning.  

Hur bra låter inte det här?

Jag kommer lyckas nu, jag vet det!

Pusspuss.


 

Ge tillbaka! Min smala, vältränade kropp!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards