Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda Nyström - 3 februari 2010 19:46

tänkte börja med en ny kategori här på bloggen: Självkänsla.


Syftet med kategorin är att försöka öka självkänslan hos oss tjejer genom att "avslöja" hur verkligheten ser ut och att ge konkreta tips på hur man kan må bättre. Tänkte inviga kategorin med ett liten bild på Britney Spears. Tyvärr försämras bildkvalitén, men det är inte bara den perfekta hyn jag vill visa i retuscheringen - det är den stora skillnaden på kroppsfiguren.

Förebilderna ser helt normala ut och speglar verkligheten, medan efterbilderna ser perfekta ut. De är färdigproducerade för att få folk att tro att deras idoler är felfria. Jag själv visste (som troligtvis många av er vet) att alla kändisbilder är retuscherade, men jag hade ingen aning om att det var så här mycket!


 
puss/amanda
Av Amanda Nyström - 3 februari 2010 18:18

 

Amanda vill verkligen ha den här klänningen <3

Av Amanda Nyström - 3 februari 2010 11:54

 

Nya tröja från rut mfl & nya jeans från jc <3

Av Amanda Nyström - 3 februari 2010 11:11


Lyssnar på lite musik och taggar till frisörteknik <3

puss/amanda





Av Amanda Nyström - 2 februari 2010 22:58

ganska skönt att det var final, så jag fick mitt liv tillbaka :) haha

vill bara säga att nu är amanda överlycklig.

mina favoriter vann paradise hotel, jackie och patrik!

så jävla värt, nu kan jag somna gott <3

puss/amanda


 

 

vilka tycker ni var de värdiga vinnarna ? :)

Av Amanda Nyström - 2 februari 2010 20:30

Till: Pappa

Sms: Ta fram din hästkuk och kom hit så suger jag av dig!!!!
Svar: Han kommer inte innanför dörrarna här. Förståt?


Förklaring: Råkade klantigt nog skicka till min pappa istället för ett kk. Ville rymma från landet för att jag skämdes så.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Pappa
Sms: Kanske borde bli porrskådis. Dom tjänar sjukt mycket. Hur svårt kan det vara? Suga och knulla lite.
Svar: Jag varnar dig. Tänk inte ens tanken igen.


Förklaring: Skulle skicka till min vän som jag tidigare på dagen pratat om hur man kan tjäna pengar. Som ett skoj skickade jag det här men tyvärr till pappa

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Morbror
Sms: Sex ikväll?
Svar: Låter som ett bra förslag, vem är det?


Förklaring: Oooops. Ville nästan byta nummer efter det där så inte min morbror fick veta att det va jag som skicka. Jag skulle skicka ett mess till mitt kk som låg under morbror i telefonboken. Det va ju bara tur att min morbror inte hade mitt nummer...


det är så sjukt roligt att läsa allt på denna sida, www.felsms.com

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 2 februari 2010 18:45

skola, träna, äta, duscha.

full rulle hela dagen.

det känns verkligen i kroppen att man inte har tränat på ett tag.

var helt slut när halva passet hade gått.

nu är det skärpning för amandas del och sten hård träning som gäller!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 2 februari 2010 11:08

en ny dag och nya möjligheter.

sitter och väntar på att ska få åka på skolan!

det är info & layout, jag suger verkligen på det!

jag hoppas verkligen att det går mycket bättre den här veckan,

än vad det gjorde sist.

efter skolan tänkt jag åka iväg och träna med marielleg, bodypump!

ses senare/amanda


  

nytt läppglans, ny skjorta, nya byxor. <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards