Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 15:42

lyssnar på musik och taggar till träningen ikväll <3
karro är du redo för hård jävla träning?

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 14:47

  Så här ser tröjan ut på. Jag älskar den, det är verkligen min stil <3

Tröja från Gina tricot
Leggings från Gina tricot

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 14:04

yes, nu har jag och victor vart iväg och kollat på soffor.

Och vi hittade en soffa som båda föll för direkt.

så nu har vi beställt den och kommer vara våran inom kort.
Snart smäller det, inte många månader kvar tills vi har en egen lägenhet!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 13:35

    

Meningen med livet är att finna glädje.
Jag fann glädjen eftersom jag fann victor.

ditt lilla busfrö, jag älskar dig <3

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 10:39

jag som klev upp tidigt för att kunna duscha och göra mig redo för skolan.

också får man en massa sms, som säger att man är ledig idag :)

hur underbart är inte det ?

nu väntar jag på att victor ska vakna :)

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 23 februari 2010 10:12

  Grattis på födelsedagen älskade lillasyster,

hoppas du får en helt underbar dag <3
Älskar dig mest/Amanda

Av Amanda Nyström - 22 februari 2010 17:03

VECKANS BABE

 

Adriana Lima ♥

Av Amanda Nyström - 22 februari 2010 15:42

  • Ny lägenhet: för att det kommer bli så sjukt roligt att inreda och köpa nya möbler. + att jag kommer ha min marielleforss som granne. Vi kan stå och vinka till varandra genom fönstren. Tummen upp för det!
  • Os: för det är så sjukt roligt att se Sverige äga upp andra länder.
    Med tanke på att vi är sånt litet land.
  • Brun: snart händer det, jag kanske också får bli brun utan att åka utomlands. Jag hissar verkligen att få ligga ute och sola. Men för det mesta blir jag röd som en jävla räka. Men tänkte köra med massor av olika krämer för att få mig så fräscht brun som möjligt!!!
     

     



  • Melodifestivalen: för att det är sååå jävla värdelöst.
    Melodifestevalen utspelar sig på sex och åter igen sex.
    Alla jävla brundar ska ha så lite kläder som möjligt. Jag tycker det är patetiskt! Kan ingen med bra jävla röst ställa upp och någon som faktiskt har någonting innan för pannbenet?
    Gör någonting bra av medodifestivalen, något som är spännande och som får mig att inte vilja byta tv-kanal.
  • Kissie: för att hon har opererat in jätte pattar. Hon är pytte liten och operar in en E-kupa. Snälla, någon jävla måtta får det ju vara.
    Jag tycker absolut inte att det är något fel med att operera sin kropp. Men jag tycker om man gör det, borde det fan se propotionerligt ut.
  • En tjej: för att jag blir så jävla irriterad på henne. Du tror att du är
    bättre än alla andra. Lägg bara ner med din fittiga attityd, för du kommer inte långt med den. Sluta tro att du är bättre än alla andra, för det är du fan inte. Och om någon säger någonting till dig, hånar du det! Fattar inte du att snart har du inga vänner kvar. Du kommer stå själv, just det helt själv. Och du, öppnar du käften och säger någonting om mig, kommer jag krossa dig som en skalbagge ;) EN FET JÄVLA DISS TILL DIG!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards