Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Amanda Nyström - 13 februari 2010 11:13

Har en delad tur idag, vilket resulterar i att jag jobbar från sju på morgonen till elva. sen börjar jag klockan fyra till kvart över nio.

väldigt smart, då hinner jag blogga där emellan.


En liten fundering:

yes, som ni kanske vet så är det väldigt mycket bråk i bloggvärlden just nu.

Speciellt mellan de kända bloggerskorna.

Och jag tycker det är så fruktansvärt roligt att läsa deras bloggar.

En tjej som jag diggar sten hårt och tycker är hur härlig som helst är

Katrin Zytomierska!

Hon säger så jävla rätta saker, jag tycker att hon verka ha lite skinn på nästan och lite innanför pannbenet.

Jämnfört med t ex Kissie, visst Kissie är en tjej som är smart och som spelar en roll.

Hon har verkligen lyckats och fått en väldigt väl läst blogg.

Men läser man bloggen för att den är bra eller för att hon är så himla provocerande?



jag gillar bitterfittan, katrin Zytomierska! tummen upp för henne!


puss/amanda









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards