Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Amanda Nyström - 10 februari 2010 21:47

Var inne och kollade på yran artiserna, några av alla som kommer.
Tror ni att det är dåliga artister eller? jag tror jag måste gå hela helgen!
tummen upp för det! :)


Rekomenderat för dig som:

- gillar hiphop/funk
- som vill se en världsstjärna
Ja, tack. amanda kommer kolla på dessa coolingar.


Rekomenderat för dig som:

- som vill se sveriges största artist.
- gillar poetiska texter.
- är upplagd för allsång.
Denna gud kommer jag inte missa, kommer stå längst fram och sjunga ut hans underbara texter.


Rekomenderat för dig som:

- gillar elektroniska tongångar.

- vill se en högklassig liveproduktion.

- tycker två år sedan är alldeles sist är för lång tid.

jag var inte och såg dem här sist, men det gör jag inte om.
Ni kommer få se amanda, digga sten hårt i år.


Rekomenderat för dig som:

- gillar gränslös pop.

- diggar mellan snack.

- vill se prisen av peking.

amanda kommer se prinsen, håller tummarna på att han är grym live!


Rekomenderat för dig som:

- diggar electro.

- diggar rap.

- diggar artiser som går sin egen väg.

amanda kommer antagligen stå längst bak och dansa rumpan av sig!


Rekomenderat för dig som:

- lyssna på visor.

- uppskattar ett personligt tilltal.

- gillar lars winnerbäck.

amanda kommer stå och njuta, sjunga med och bara må gott!


Rekomenderat för dig som:

- vill uppleva ett galet band.

- gillar ska, reggae, punk.

- tycker band ska ha minst elva personer på scen.

det här bandet är såå jävla galet bra, amanda kommer vara uppe i det blå, njuta så in i och dansa som fan! vilken jävla upplevelse!

kommer fan inte missa dom här gudarna.


är det några fler som ska på yran och njuta av dessa underbara artiser ?

puss/amanda




Av Amanda Nyström - 10 februari 2010 19:57

det blev inte att jag och mariellef åkte på stan idag.

vi skulle ta det imorgon!

men när jag kom hem ställde jag mig och diska, victorb gjorde maten.

efter maten somnade jag framför tv och vaknade nyss!

vart tog min energi vägen?

nu är det fan skärpning amanda! haha

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 10 februari 2010 11:53

nu har malinr kommit, vi ska snart dra iväg på skolan.

frisörteknik står på schemat, undra vad vi ska få göra :)

hoppas på lite färglära eller uppsättningar!

senare idag, ska jag och mariellef på stan och handla lite.

sen bär det väl av hem till henne <3

ses ikväll.

puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards