Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Amanda Nyström - 21 februari 2010 23:41

ville bara säga god natt.

och att imorgon är det hård träning som gäller för mig.

tänkte börja köra med sopparna igen, hoppas jag lyckas. håller tummarna.

jag ska försöka träna 5 dagar i veckan och hoppas på resultat till sommaren.

jag vill ju kunna gå på stranden och glassa. haha

Puss/amanda


Av Amanda Nyström - 21 februari 2010 18:52

Nostalgi - betyder längtan efter ett ofta idealiserat förflutet!


Jag saknar den gamla goda tiden <3

vill bara spola tillbaka tiden och uppleva alla händelser som: att vara liten och oövervinnelig, att spela fotbollhandbollinnebandy, att vara fjortis, de första festerna, att vara okyss, att finna kärleken och allt det där andra! :)

jag vill bara åka tillbaka i tiden och njuta.

här kommer lite bilder.


 

Jag och Julia (lillasyster), riktiga busfrön <3 - 94


 

Liten och lycklig :) Jag och Julia (lillasyster) - 96



 

har fått en otroligt underbar Albin (lillebror) <3 - 06


 

jag gick ut nian, saknar den tiden så oerhört mycket <3 - 06


 

Amanda och Marielle <3 haha - 04


Pepparkakorna Amanda och Zila, haha <3 - 05    

glada tjejer, Amanda och Moa :) - 07


 

Party, Amanda, Jessica och Marielle <3 - 05


 

Snyggingar, Amanda och Henke. - 06


 

Party, Carro och Amanda - 05


 

Jag och victor. - 06


   

Amanda och victor. - 09

  


finns så mycket mer bilder, men här är några nostalgi bilder.

gillar det skarpt, kommer säkert in mer inom kort <3

puss/amanda




Av Amanda Nyström - 21 februari 2010 17:55

Den här veckan handlade omröstningen om: Vill du gifta dig?

Så här tyckte/ville ni:


Vill du gifta dig:

Ja: 44%      

Nej: 24 %

Vet ej: 20 %

Är redan gift: 12 %    



Nästan hälften av dom som läser min blogg vill gifta sig.

Jag tycker det är ett bevis på att man vill tillbringa resten av sitt liv tillsammans och

att man tillhör en annan människa.

Visst, det finns mycket skilsmässor idag.

Men jag tycker man ska blicka tillbaka och inse att det faktiskt fanns en anledning

varför man gifte sig med personen.

Innan man bestämmer sig för att bryta upp.


Nu kör jag en ny omröstning och jag vill att ni ska bli bättre på att rösta! :)

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 21 februari 2010 15:05

Är det någon som kollat på årets Made in Sweden?

anyway, i år skulle trion Anders, Andreas och Laila omlansera gruppen Play som slog igenom för många år sedan. Nu har videon till deras första singel släppts och ni kan se den här nedan. Vad tycker ni?

själv tycker jag låter är super bra, men videon är lite tråkig.

Trist med rutiga cowboyskjortor på alla tjejer, känns inte särskilt glammigt och "famous".Men det är jävligt roligt att Laila och Andreas är med i några sekunder.

Andra delen av videon är bättre, när de är i Hollywoodmiljön på kväll.

Men överlag så är videon rätt okej.

Puss/amanda



Av Amanda Nyström - 21 februari 2010 14:39

yes, nu har jag äntlingen städat klart :)

Victor tog disken, jag allt annat!

nu har jag bara tvätten kvar.

så jävla segt att bara sitta och vänta på att maskinerna ska bli klar.

man kan ju inte hitta på någonting.

Puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards