Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda Nyström - 1 februari 2010 21:38

nu ska jag ta och mysa ner mig i soffa, äta semla och kolla på Paradise hotel.

kan det bli så mycket bättre ? :)  

puss/amanda


mums! 

Av Amanda Nyström - 1 februari 2010 17:25


  •  Eyeliner: tycker ögonen får en sån sensuell look. 
  • Mörkthår: jag tycker det är så snyggt. Blondin så fin,
    brunett så hett. Har själv varit blond en gång i tiden, men tycker att brunt är så jävla mycket snyggare.
  • Megan Fox: en brud som är flitig på att använda eyeliner och är brunett. Megan Fox är helt klart världens snyggaste chick!











































































 


  • Bitterfittor: Jag blir så less på deras trista inställning
    - Att jämt och ständigt leta fram något att klaga på.
    Klistra på ett leende över den tråkiga attityden och sluta gnäll! Sure thing att man kan inte bli omtyckt utav alla, men ingen gillar surmuttor!
  • Utväxt: Lilla minsta blonda centimeter som syns i hårbotten tycker jag är gräslig. 
  • Blondinbella: Visst är hon en ambitiös och målinriktad tjej, vilket hon får credd för. Och nog allt för att det händer mycket i hennes vardag, men jag tycker att hon jämt och ständigt måste vara så förbannat präktig av sig. Att slappna av eller släppa alla hämningar är nog ett främmande ord för henne!

Puss/amanda


Av Amanda Nyström - 1 februari 2010 16:48

idag har varit en lång dag!

klev upp klockan sex, för att börja jobba sju.

slutade klockan två, for direkt och fixade med Victors fördelsedagspresent.

efter det kom mamma och bjöd oss på middag :) super gott!


Måste berätta något sjukt roligt, har fått jobb hela sommaren.

Det går bra nu/amanda


 

den här bilden bjuder jag på :)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards