Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 23:05

 Coolt att gaga gjort en kortfilm/musikvideo, tummen upp!

Det är också roligt att hon och Beyonce har slagit sina kloka huvuden ihop!

















Deras andra video, där Beyonce sjunger mera.

Men jag tycker att det är gaga som lyfter låten! SÅ KLART!

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 21:41

Jag inser det nu, jag har fan blivit gammal.

Inte bara det att jag löser korsord, jag har nu också börjat läsa!

Som en annan jävla bokmal. Haha

Det ända jag läste förut var rubrikerna i öp och en massa olika blaskor.

Men nu har amanda slagit på stort och har faktiskt börjat gilla att läsa,

speciellt innan jag går och lägger mig. Bra gjort! Eller?

Har iaf nyss läst klart en bok jag fick av min snälla mamma.

Boken heter SÅ DUMT! och är skriven av Mia Törnblom.

Boken handlar om: Mia Törnbloms personliga berättelse om hur hon tagit sig från ett liv fyllt av kriminalitet, droger, våld och djupast självförakt till att börja respektera och älska sig själv som den hon faktiskt är.

En sann berättelse om förlåtelsens läkande kraft.

Sjukt bra bok iaf, läste klart den på 3 dagar.

Jag rekomenderar den till alla som gillar verklighetsbaserade böcker. That´s it.

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 14:49

Har ju glömt och lägga in min grymt snygga skor.

Gillar dom stark, detta kommer jag springa runt i! innan sommaren kommer!


 

älskar dom svarta i skinn, verkligen min stil ♥

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 09:54

god morgon allihopa!

är fortfarande sjuk och vill fortfarande bli frisk.

hatar detta, jag skäms också när jag måste ringa och säga att jag är sjuk.

tycker det känns som att jag skolkar, fast jag vet att jag inte kan gå.

fel att bara vara frisk? :/

puss/amanda


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards