Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Amanda Nyström - 28 mars 2010 15:04

Fundering kring första mötet!

Vad kallar man det egentligen mötet/daten/träffen?
Det finns ju så många olika begrepp på det där med första träffen.

Jag kommer iaf ihåg allting, man kollar in vilka kläder han har på sig,

vad han gör och hur han beter sig. Det är faktiskt många faktorer som spelar in.

Men till min fundering, jag kommer ihåg att vi satt och kollade på film.

Och helt plötsligt börjar jag bli fisnödig och jag kan ju inte fisa. Inte på fösta daten. Jag satt och höll mig och tänkte när jag höll i hans hand. Undra om han känner att jag håller in en fis. Eftersom jag är super spänd i hela kroppen.
Jag minns det så väl, att varje gång jag hade varit hos victor, hade jag alltid lika

ont i magen när jag kom hem. Men varför kan man inte fisa?

Det är ju som att äta och bajsa! Hur naturligt som helst.

Men ändå finns dom där spärrarna, är det jag som är konstig. 

Eller gör alla så här? that´s the fucking question?

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 28 mars 2010 11:52

Nostalgi - betyder längtan efter ett ofta idealiserat förflutet!


Nostalgi bilder del 2!

Här kommer lite fler nostalgi bilder, tycker det är otroligt roligt att titta tillbaka.

Det finns så otroligt mycket kort att frossa i :)

Och du vem vet, du kanske är med på någon bild ?


 

Amanda och Julia, fjortisar! - 04


 

Amanda och Zila, snyggingar - 05


 

Maja och Amanda, avslutningsmiddag - 06


 

Amanda och Rebecka, party - 07


 

Amanda och Julia, badat i storsjön! Haha - 04


 

Amanda, Jessica och Marielle, party - 06


 

Amanda och Moa, vad håller vi på med? Haha - 07


 

Marielle och Amanda, där var vi fan inte gamla! - 03


 

sista klassfotot, saknar den tiden så fruktanssvärt! - 06


 

Carro och Amanda, party! - 07


 

Lollo och Amanda, kollar slutbetyget i nian! Nyfiken moster, haha! - 06


 

Kommer aldrig glömma denna storsjöyra, jag yrde på som aldrig förr!

Otroligt många minnen - 06


 

Victor och Amanda, första gången vi festa ilag! Kan det stämma?? - 06


 

Amanda och Victor, student foto - 09


Var inte oroliga, det kommer mer! ;)

Puss/Amanda


Av Amanda Nyström - 28 mars 2010 11:32

Vad kan man säga, mer än jag har inte haft tid med bloggen!

Haft fullt upp hela helgen, har jag inte klippt, så har jag jobbat har jag inte jobbat,

har vi ätit god mat hos mamma. Jag är en upptagen kvinna för tillfället, men jag lovar att det kommer bli bättre. Jag tänkte proppa bloggen med en samma skit idag, för att försöka komma ikapp med allt jag missat och skrivit!

Nu kör vi!

Puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards