Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda Nyström - 11 mars 2010 20:16

Tack för alla kommentarer, stort beröm till er alla bloggläsare  ♥

Det är ni som gör min blogg och det är ni som får det att bli roligt att skriva!

Jag svarar på alla kommentarer genom, att jag själv kommenterar blogg inlägget.

Så är ni sugen på att se vad jag har svarat, går ni in samma väg som ni gjorde

när ni kommenterat :)

Ni är underbara, kärlek till er ♥

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 11 mars 2010 14:36

Busted tjejen, tror du att jag är dum?

Jag vet inte riktigt om jag ska vara en fitta och hänga ut dig här på bloggen, eller om jag ska köra ett schysst spel och gå fram till dig och fråga vad fan du håller på med?

Valet blir ganska enkelt, läser inte du detta och hör av dig inom kort.

Så ringer jag upp dig eftersom jag vet att du inte är i stan för tillfället.

Och om du bara skiter i allt och inte vågar konfrontera mig, är det krig tjejen.

Valet är ditt, ta den enkla vägen jag ber dig.


Det var faktiskt ganska lätt att hitta upp din Ip-adress, vart du bor, mm.

Spelet är slut, dags att sluta vara den anonyma personen!

Puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 11 mars 2010 10:05


  • Träning: för att jag mår så himla bra efter jag har tränat.
    Jag har blivit piggare på morgon och mår allmänt mycket bättre.
    Tummen upp för träning, det är guld värt ♥
  • Tatueringen: för att det är så sjuk snyggt. Jag funderar redan på en ny!
    Tatueringen jag gjort nu, betyder jätte mycket för mig. Eftersom marielleforss betyder mycket. Hon har alltid funnits där för mig. Därför gjorde vi tatueringen.  Så gott folk, ni får tycka vad fan ni vill!
  • Luftslottet som sprängdes: Nu har jag äntligen fått sett alla tre filmer, som jag har längtat. Alla tre filmer är suveränt bra. Stig Larsson kan sin grej alltså, super grym! Föresten är det någon som läst böckerna? Är sugen att börja läsa dom, men jag vill först höra vad någon tyckte om dom?

     

     

  • Vanligaste namnet i skåne är Mohamed: Jag tycker faktiskt det är jätte konstigt. Inte för att jag på något sätt är rasist eller inte gillar mörkhyade. Utan att vi lever i Sverige och det är inte ett svenskt namn som är vanligast? Tänk t ex om Anna eller Kalle skulle vara det vanligaste namnet i ett Iran/Irak land? Hur skulle det se ut? Ajja, tycker det är lite konstigt bara.
  • Den anonyma personen: Du går in på min blogg och lägger kommentarer som jag tar väldigt illa vid mig. Och du kan inte änns stå för det du säger. Du en en stor tönt, hatar verkligen människor som inte kan stå för saker dom tycker. Och jag vet att den person som är anonym, är någon person som står mig nära. Eftersom min blogg inte är speciellt stor. Så jag tycker du kan träda fram och säga vem du är? För jag ska snart fixa så jag kan se ditt IP-nummer och sen vart du bor. Så det kommer inte bli speciellt svårt att veta vem du är! Och göra du det inte, ja! då kan vi säga att det är krig! Eller? ;)

Av Amanda Nyström - 11 mars 2010 00:18

Tro det eller ej, men amanda har faktiskt vågat gjort sin andra tatuering :)

Dildo satt och tatuerade sin bror!

Då blev marielle och jag plötsligt sugen på en tatuering.

Vi har länge pratat om att vi ska göra en tatuering som symboliserade oss.

Vi har varit bästa kompisar sen barnsben, så det var inte så jävla svårt att komma på vad vi skulle göra. Eller vi hade några alternativ! Ett hjärta, en rosett eller initialerna på våra namn! Vi kom tillslut fram till att vi skulle göra våra initialer!


 

Här är tatueringen, lite slava på! Haha. Får väl lägga in en ny bild senare!

Initialerna står iaf för Marielle Forss ♥

Av Amanda Nyström - 10 mars 2010 14:01

DEN ANONYMA PERSONEN!

Om du går in på min blogg och lägger kommentarer som är negativ!

För det fösta: Om jag är den person du tycker illa om, varför läser du min blogg?

För det andra:Tycker du någonting, varför kan du inte stå för det ?

För det tredje: Du är en stor fet tönt, hatar människor som inte kan stå för det dom tycker och tänker. Har du något problem med någon människa varför kan du inte lösa det öga emot öga? Istället för att skriva en anonym kommentar? Haha

Jag är så jävla mycket bättre än dig tjejen/killen!

Jag ser ner på såna som dig, vem du nu än är?
Sanningen kommer alltid fram och då får jag veta vem du är!

Och du! Vet du vad, jag ser fram emot krig!

puss/amanda

 

Av Amanda Nyström - 9 mars 2010 18:56

Önskeoutfit

Sommar outfiten, detta är någonting amanda kommer springa runt i !

Super snyggt med guld, när man är brun ♥

Av Amanda Nyström - 9 mars 2010 17:17

Fundering kring jobb!

Nu är det så här att jag har en fundering, kring jobb.

Idag har jag jobbat på fältvägen, inga konstigheter.

Allt börjar toppen och fick jobba med en sjukt rolig tjej.

Men till min fundering! Det är så här att det kom en person kring lunch!

Det är den suraste och otrevligaste person jag någonsin träffat i hela mitt liv.

Här kommer min fundering?

Varför fortsätter hon och jobbar inom vården om allt är dåligt, tråkigt och jobbigt?

Varför inte gå och säga upp sig, för ingen orkar med en sån där människa! som drar ner alla andra. Är det jobbigt att vara glad? eller vadå?

bojkottar alla surkärringar, jag ska aldrig bli sån!

puss/amanda

 

IGNORERAR ALLA SURTANTER, NI KAN TA ER I BAKEN!

HAR INGEN RESPEKT FÖR ER!

Av Amanda Nyström - 8 mars 2010 17:51


Den här veckan handlade omröstningen om: Vilket är ditt dröm yrke?


Så här ville ni:


Vilket är ditt dröm yrke?

Psykolog: 4%

Musiker: 0%

Frisör: 20%

Djurskötare: 8%

Läkare: 4%

Pilot: 4%

Äventyrare: 8%

Advokat: 8%

Designer: 12%

Arbetslös: 4%

Annat!: 28%


Jag gjorde den här omröstingen mer för att se vad folk vill bli.
Och inte för att sitta och skriva och tycka till :)
Så jag kör igång en ny omröstning! NU RÖSTAR NI!
puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards