Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda Nyström - 8 mars 2010 17:40

VECKANS BABE

 

Alessandra Ambrosio ♥

Av Amanda Nyström - 8 mars 2010 13:38

Imorse vaknade jag tok sent, förstår inte varför? för jag la mig inte speciellt sent.

kom hem ifrån karro runt tolv och gick och la mig på engång! tokigt :)

Men nu sitter jag och väntar på karro, vi ska gå en sväng på stan.

och efter stan blir det till att hård träna! INGA latfisar här!

Jo just, jag måste berätta att jag har gått ner två kilo.

Det känns som att jag börjar gå ner i vikt, sakta med säkert!

puss/amanda


 

trixat med en bild, så jag fick bruna ögon! :) gillart

Av Amanda Nyström - 8 mars 2010 13:14

FEM FAVORITER - HM


 

Av Amanda Nyström - 7 mars 2010 18:05

yes, har jobbat hela dagen och känner att ikväll tar jag bara det lugnt.

jag orkar inte göra någonting, jag ska bara ligga på soffan och vara

som en annan jävla potatis. Men det gillar jag ! haha

vad händer till veckan? själv har man lov ;)

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 6 mars 2010 22:54

Hej allihopa.

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på ett tag.

Jag har haft ett sånt full proppat schema.

Så jag tänkte berätta om de två dagar som bara har rullat förbi.


Fredag:

Kom marielle och dildo och åt lite tacos. Vi hade det super mysigt!

Efter middagen, tro det eller ej! fick vi dildo och victor att spela kort.

Och det var ju inte så svårtippat att jag och marielle skulle ta hem seger. Haha!

Kvällen blev inte så lång eftersom marielle och dildo åkte hem ganska tidigt.

Men tack för en otroligt rolig kväll, med mycket skratt och lite sura miner. Haha ♥


 

   Mums med tacos, älskart ♥                     Två dåliga förlorare! Haha


Lördag:

Jobba, jobba och åter igen jobba.

Idag har jag jobbat ifrån åtta på morgonen till åtta på kvällen.

Det var ett riktigt tungt pass. Känner mig helt matt i kroppen.
Och det känns inte bättre att jag ska upp tidigt imorgon!

Men det är bara att bita ihop och se glad ut :)

Efter jobbet, for jag hem till victors föräldrar. Trevligt och roligt :)

god natt ♥ 

puss/amanda


 

Nu peppar jag inför mer jobb imorgon! :)

Av Amanda Nyström - 5 mars 2010 15:51

Som ni kanske redan vet, har felcia (min kusin) haft praktik hos mig idag.

Hon har varit super duktig! Hon har volymfönat, fått färga håret och klippt sig.

Det är lite roligt det där med Felicias ålder. Alla tippar på att hon är 14-16 år och är 12 år. Tycker det är så himla roligt, att en sån liten tjej, kan vara så mogen och söt.

Har haft en super rolig dag, hoppas du också tycker det <3


 

   Här är Felicias hår, var blond innan :)


Nu inväntar jag marille, dildo och victor.

Vi ska mysa och äta tacos, LÄNGTAR!

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 5 mars 2010 07:55

Väckte flisan imorse, trött som attans var hon.

Vi har nu ätit en god frukost och väntar på att gå till skolan!

Jag måste bara säga en sak!

Imorse då vi skulle sminka oss och göra iordning oss.

Var vi tvungen att dela upp tiden, haha. Tycker det är lite roligt.

Ses senare!

Puss/amanda


Av Amanda Nyström - 4 mars 2010 22:31

Dagens jävla fundering?

Vad gör man om man fastnar i en båt? mitt ute i ingenstans!

Jag känner bara en sak och det är oro, hur fan ska jag kunna åka båt nu?

Jag som ville på en sån där party kryssning, det får bli på sommaren istället.

För nu är jag inte bara rädd för att flyga, nu är jag också rädd för att åka båt!

HJÄLP MIG, hur ska allt sluta?


Puss/amanda


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards