Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda Nyström - 4 mars 2010 15:22

yes, nu har jag hämtat min kusin.

vi var och gick en sväng på stan, sen hem till mig.

hon ska vara och praktisera hos mig imorgon på skolan.

det ser vi fram emot :)

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 3 mars 2010 23:37

Nu är jag klar med allting, ÄNTLIGEN!

Min dag har sett ut som sådan: började med att skynda mig till skolan,

där jag rullade håret på jennyp. (Det blev fan inte vackert)

Efter skolan gick jag, karrom och josseb till fristilen och tränade bodycomat ♥

När passet var klart stod älsklingen och väntade på mig, eftersom vi skulle iväg och handla. När vi kom hem, ställde jag mig och lagade mat.

Det blev natchotallrik, älskar det så himla mycket.

Efter middagen stress diskade jag, eftersom karrom var påväg till mig.

Vi skulle göra klart en uppgift som ska vara inlämnad innan fredag!


Det är fan inte roligt att vara amanda nyström just nu..

längtar tills lovet, då kanske man har chansen att varva ner.

eller så inte? då blir det hårdare träning och mycket jobb förhoppningsvis.

Men som sagt, det ska kännas att man lever!

god natt på er ♥

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 3 mars 2010 11:35

yes, nu har jag ätit mat, sminkat mig, klätt på mig och är redo för skolgång.

jag väntar på Karro, vi ska ta en promenad till skolan :)

vi har frisörteknik, vilket jag älskar! som alla redan kanske vet.

efter skolan går jag dirket till träningen och sen blir det till att handla lite mat.

så man kan göra någon god middag.

så ser min dag ut, vad ska ni hitta på?

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 3 mars 2010 10:14

Varje morgon när jag vaknar, startar jag datorn. 

för att läsa nyheter, kolla facebook och så klart bloggen.

idag när jag läste aftonbladet, blev jag så jävla ledsen och förbannad!


  såg en ung pojke på bild, 10 år gammal, kommer från London.

tro det eller ej, men när jag började läsa artikeln.

så visade det sig att han var mördare.

han hade mörda en två årig kille och dömds för det.

han kidnappade två åringen med en kompis. Lurade den lilla killen för att senare kunna döda honom. hur sjukt är det inte?

jag blir jätterörd och tänker: vart tog föräldrarna vägen, hur kan en såå ung pojke vilja mörda en ännu mindre pojke?, man tänker väl inte på sånt när man är liten? varför gör han det ? jag fattar ingenting.

snälla kan någon hjälpa mig att förstå? för jag gör fan inte det!

puss/amanda



Av Amanda Nyström - 2 mars 2010 11:27



Ozzy Osbourne i mitt ♥

Av Amanda Nyström - 2 mars 2010 10:12

Den här veckan handlade omröstningen om: Är det roligt med omröstningen på min blogg ?

Så här tyckte/ville ni:


Är det roligt med omröstningen på min blogg?

Ja: 60 %

Nej: 20 %

Vet ej, är inte så insatt: 25 %


Då har jag bara tre saker att säga!

För det fösta: Skit roligt att det är så pass många som gillar min omröstning :)

Jag blir super glad och tycker ni ska fortsätta och rösta.
Ge gärna tips om vad ni skulle vilja se på omröstningen!

För det andra: Ni som inte gillar omröstningen, sluta rösta?

Jag tycker ni ska skita i min omröstning. Ni drar ändå bara ner den!

Tycker ni inte om det, kolla inte på den!

För det tredje: Om du inte är insatt, bli insatt :) Jag tycker det skulle vara super kul. Jag tycker ni absolut ska testa och se vad ni tycker!


Nu kör jag en ny omröstning och jag vill att ni ska bli bättre på att rösta! :)

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 2 mars 2010 09:21

god morgon alla glada!

vaknade för en timme sen och känner mig super pigg.

ska snart ta och gör mig iordning till skolan.

efter det ska jag kila hem byta om och göra mig redo för ett svettigt träningspass!

jag känner mig taggad till max och att ingen kan stoppa mig.

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 1 mars 2010 21:18

nu inväntar jag Boston tea part, har verkligen längtat efter något program med

filip och fredrik. tycker dom är grymt rolig och jag älskar deras program.

efter Boston blir det sängen!

ville bara säga god natt och att imorgon kommer jag att träna sönder mig själv!

nu ska fläsket bort, punkt slut!

puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards