Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 14:49

Har ju glömt och lägga in min grymt snygga skor.

Gillar dom stark, detta kommer jag springa runt i! innan sommaren kommer!


 

älskar dom svarta i skinn, verkligen min stil ♥

Av Amanda Nyström - 17 mars 2010 09:54

god morgon allihopa!

är fortfarande sjuk och vill fortfarande bli frisk.

hatar detta, jag skäms också när jag måste ringa och säga att jag är sjuk.

tycker det känns som att jag skolkar, fast jag vet att jag inte kan gå.

fel att bara vara frisk? :/

puss/amanda


Av Amanda Nyström - 16 mars 2010 14:30

Jag har en fundering kring Hollywood fruarna?

Om ni har sett båda avsnitten ska kanske ni har märkt ett Barbieparty!

Där tanterna tar in relativt snygga modeller, som bartenders till deras fest.

Och under programmet sa en frun att ena modellen var tjock?

Men hur vältränade var dom inte?

Till min fundering, om det hade stått två-tre killar där och tagit in en massa snygga tjejer och någon av killarna skulle säga: ta av dig tröjan och sedan säga att hon var tjock, så skulle detta stå i både pressen och gå upp i tingsrätten.

Så varför är det okej att kvinnor gör så?

Jag tycker det är lika förnedrande för killar som tjejer, eller har jag fel?


Och en sak till, varför känns svenska hollywood fruar så jävla uppgjort.

Jag vill se dom i deras vardag, hur dom lever osv. Men jag tror producenten bestämmer ganska mycket vad dom ska göra och inte.

Har jag rätt eller fel?

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 16 mars 2010 13:46

Veckans babe

  Victor Blomqvist

Av Amanda Nyström - 15 mars 2010 19:06

Huvva, min förkylning är inte bättre.

Jag har sovit hela dagen och  matt i hela kroppen.

känns inte speicellt roligt, med tanke på att jag ska ha praktik.

Men det är bara att göra det bästa av situationen.

För övrigt vill jag inte att victor ska jobba natt, känner mig så himla ensam.

Speciellt nu när jag är sjuk, jag blir som ett litet barn. Haha

Jag vill ha närhet, hela tiden!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 15 mars 2010 08:07

kul att jag har blivit sjuk :/, jag som faktiskt började se fram emot praktiken.

Sitter med feber och förkylning, inte roligt!

Nu är det bara och ladda med te och annat för att bli frisk.

varför händer det just mig? jag har inte tid att bli sjuk!

puss/amanda

Av Amanda Nyström - 14 mars 2010 21:17

yes, som ni kanske vet börjar min praktik imorgon!

Jag tänkte annonsera om mig själv här på bloggen.

Tänkte berätta att om någon är sugen på att klippa säg gratis hos mig under de närmast 3 veckorna :) är jag mer än tacksam om ni hör av er till mig här på bloggen! så kom igen, gratis är gott :)

puss/amanda


 

Av Amanda Nyström - 14 mars 2010 14:29

yes, imorgon börjar min praktik som jag har tre veckor framåt.

Känns inte speciellt roligt, eftersom jag vet att jag inte kommer ha tid med någonting annat. Jag börjar klockan nio på morgonen och slutar sex på kvällen.

Jag kommer inte kunna blogga lika mycket, kommer inte kunna umgås med vänner, inte träna som jag vill, kommer inte hinna jobba speciellt mycket

och kommer inte kunna träffa victor, eftersom han kommer jobba natt :/

Tråkigt med sant, jag vill ju kunna göra allt samtidigt! Varför kan inte dygnet vara längre? Då skulle Amanda Nyström hinna med så mycket mer. Vi kan väl utöka dygnet till 48 timmar eller någonting? Låter det bra?

Puss/amanda


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards