Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Svar på frågestunden.

Av Amanda Nyström - 8 juli 2010 11:54

Har fått några frågor nu. Jag ska försöka svara på alla frågor så bra som möjligt.
Det blir en utmanning faktiskt, men ska göra så gott jag kan!


Lollo: När dammade du av dörrlisten sist?

Svar: Lite oseriös fråga kanske, men jag minns fan inte.


Anonym: Hur träffades du och Victor?

Svar: Genom en gemensam kompis. Vi höll på och ringa ett tag,

men vågade typ aldrig ta nästa steg. Men tillslut gjorde vi det.

Var nog det bästa beslut jag gjort i hela mitt liv.

 


Cecilia:

1: Blir du aldrig less på att folk vill få frissan fixad när som helst bara för att du utbildar dig till frisör?

2: Trivs ni i nya lägenheten?

3: Har du bra självförtroende och självkänsla?


Svar: 1: Självklart, jag tror alla blir less på sitt arbete någon gång.
Men för det mesta så gillar jag faktiskt det.

Tycker det är jätte roligt när folk hör av sig och vill få håret fixat.
2: Jag trivs super bra! Vi har fått till lägenheten så fin. (kommer bilder, jag lovar!)  Sen känns det underbart att ha sin bästa vän så nära!

3: Ibland har jag bra självförtroende och ibland inte.
Jag har jätte mycket komplex över min vikt, tycker ständigt att jag är för tjock!

Men ibland känner jag min hur snygg som helst, så det beror på vilken dag det är. Min självkänsla är nog ganska bra gemfört med självförtroendet.

Jag tycker att jag lyckas för tillfället! Kom in på den linijen jag ville, tjänar grymt med pengar, blir älskad av de närmaste! Självkänslan ligger nog på topp!

 


Ella: 1: vilka 5 är dina favoritbloggar?
2: Ska du bli frisör när du blir äldre?
3: Hur många läsare har du?
4: Vad ska du göra i sommar?
5: Känns det annorlunda att vara äldre än dom i din klass?


Svar: 1:

1. http://www.finest.se/katrin

2. http://lenamarielle.bloggplatsen.se/

3. http://linnjonasson.blogg.se/

4. http://yando.bloggplatsen.se/

5. http://www.kissies.se/

2: Det hoppas jag verkligen. Det är ju därför jag går min utbildning.

Älskar att göra andra människor nöjd och jag vill att människor som går till mig ska känna sig vacker. Och att dom vill komma tillbaka, för dom är nöjd med mig!

Men jag vill även utbilda mig till hudterapeut och makeup artist.

3: Det är så himla olika det där, det beror helt på hur mycket jag skriver här på bloggen. Men runt 40-50 st om dagen. Inget att skryta om precis!

4: I sommar jobbar jag på ett äldreboende. Är fast där tills i Augusti,

sen hoppas jag på att få fara utomlands innan skolan börjar.

5: Ibland kan jag känna av att jag är äldre. Men det är inte speciellt ofta, eftersom jag är så omogen.Trivs jättebra i min klass och skulle inte byta ut den.

 


Marielle: Vilken är din nuvarande favoritlåt?:)

Svar: Jag har ju så jäkla många, men här är tre favoriter för tillfället!




Sara: 1. Vad jobbar du med för tillfället?
2. Vad är ditt drömyrke?
3. Vad tycker du om yngre läsare på din blogg?

Svara: 1: Som sagt jobbar jag på ett äldreboende. Super roligt att hjälpa äldre människor. Det är ju som sagt dom som har byggt upp vårat samhälle. Och det är deras förtjänst att vi har det så bra som vi har det!

2: Mitt drömyrke är miljonärska, haha! För då gör jag vad jag vill, när jag vill!

3: Jag tycker det är helt okej, ALLA får läsa mig blogg.


Stina: Jag har en fråga, vad är det bästa med att blogga och vad har du för mål med din blogg?=)

Svar: Det bästa med att blogga är att jag får ut mina känslor i bloggen.
Jag kan vara allt ifrån arg till glad här. Jag har mina funderingar och tankar!

Mitt mål med bloggen? Hm, jag ska ju inte sticka under stolen med att jag skulle vilja vara en känd bloggare. Men vad fan, alla vet att så är inte fallet.

Jag bloggar för min egen skull och för att jag tycker det är sjukt roligt.

Så målet är nog att hålla på tills jag inte känner att jag inte orkar längre.



Lemooouun: 1. Om du skulle vara tvungen att leva på en maträtt hela livet ut, vad skulle det isf vara?

2. Snyggaste manliga kändisen, och varför är han det?

Svar: 1: Gud vilken svår fråga! Skulle jag välja någonting nyttigt eller onyttigt?

Hm, isåna fall väljer jag någon form av husmanskost. Något riktigt gott. Typ potatiskgratäng, köttbullar, pasta? Nått i den genern.

2: Sean Faris, för att jag tycker han är sjukt söt!

 


julia syrran nyström:

1 vilken är din favorit sexställning?
2 varför ska vi jämt bråka?
3 när kan du göra flätor på mig?
4 när ska vi dricka hemkokat tillsammans?
5 ska vi åka utomlands nån gång?
6 vilken är din favismat?
7 ska vi umgås nån dag?
8 vilken är den snyggaste kille på denna jord om du bortser från din älskling?
9 stör du dig på mina frågor?
10 trivs du med ditt liv?

Svar: 1: Så personlig tänker jag nog inte vara på bloggen.

Det håller jag för mig själv. Haha

2: För att vi är syskon och för att jag inte alltid tycker att du gör rätt.

3: Idag, eftersom jag är ledig. Det är bara att höra av sig. 

4: Den tiden är förbi, sätter mig gärna och dricker någon cider/bärs med dig.

5: Det tycker jag absolut vi ska göra. Börja spara pengar och säg till när det börjar nära sig. Så nog ska jag åka!

6:Min favorit mat är för tillfället är natcho tallrik. (jag älskar det)

7: Det tycker jag vi kan göra, när du kommer hem ifrån stockholm?

8: Den snyggaste killen bortsätt ifrån Victor är Cristiano Ronaldo.

9: Varför ska jag göra det? Om jag inte tyckte om dina frågor skulle jag aldrig lägga ut dem här.

10: jag trivs jättebra med mitt liv. Allt rullar på och det går bra nu.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Nyström - 18 december 2010 18:18

                       

Av Amanda Nyström - 18 december 2010 13:36


Affärsidén är nu satt i verket för John Bauer-eleverna Malin Roos och Amanda Nyström. Den går ut på att till ett billigt pris klippa, färga, eller slinga håret på sina kunder, för att sedan skänka 75 procent av inkomsterna till Bassestiftelsen. ...

Av Amanda Nyström - 18 december 2010 13:16

Nu kan jag äntligen lägga ner lite tid på bloggen. Det har varit mycket nu på slutet. Jobbar, fixar med företaget, pluggar, tränar mm. Vilket resulterar att bloggen inte får min uppmärksamhet. Men jag ska bättre mig, jag lovar ♥ PUSS...

Av Amanda Nyström - 22 november 2010 12:56

Tur att jag har en sånn stor tid till bloggen, eller inte. Det ända jag gör om dagarna är: jobba, gå i skolan, vara med familjen, vart på kalas, fixar med företaget. Och det känns som att jag aldrig får en ledig dag. Vilken tur att jag äntlig...

Av Amanda Nyström - 21 november 2010 19:52

Jag behöver någons hjälp! På Tisdag kommer jag bli intervjuad av öp och de kommer att tas kort när jag arbetar. Behöver därför någon som är sugen på att klippa eller färga sig. Detta kommer självklart att kosta. 200 kronor för en klippning ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards