Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Amanda Nyström - 5 oktober 2010 23:29

 

Säga vad man vill, så finns det dock en sorts kärlek som består varje prov. Den är trofast, den är alltid lika stark och den varar hela livet.
Det är egenkärleken.





Av Amanda Nyström - 5 oktober 2010 20:46


Var iväg och tränade idag.

Efter träningen mötes jag upp av min personliga coach.

Vi stod och pratade ett tag och kom fram till,

att jag skulle mäta omkretsen runt min mage.

Sagt och gjort, 3 cm är borta från magen.

Bra eller dåligt? Jag vet faktiskt inte.

Får väl köra mage varje kväll nu framöver.

Palla inte va tjockis runt magen

och allt annat på kroppen försvinner.

Pussilipuss.


 

Nu jävlar ska fläsket runt magen bort, capish!


Av Amanda Nyström - 5 oktober 2010 20:25

Snart blir det till att bänka sig framför tv:n,

Säsongstart på desperate housewives. UNDERBART!

Måste bara påpeka att jag aldrig skulle klara mig utan tv och data.

Mitt beroende till detta är så otroligt stort, och det styr faktiskt mitt liv.

Huvudsaken är väl den att jag rör på mig,

sen får jag sitta framför dumburkarna hur mycket jag vill.

Dagens deal, eller?

Pusspuss.



  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards