Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Amanda Nyström - 7 oktober 2010 19:37

Jag har tagit mig vatten över huvudet.

Först en Powerwalk med Michaela och sen ett pass på ITRIM!

Det jag vill säga med det är, att jag är så gott som död.

Imorgon blir det bara en soft långpromenad.

Ingen jävla powerwalk eller cirkelträning.
Mina muskler (jo, jag har faktiskt såna) måste vila dom också.

Jag har trots allt tränat 3 dagar i rad.

Men man vet ju aldrig med mig!
Jag sa ju trots allt att jag ville droppa 5 kilo på två veckor.

Och jag vill verkligen se om jag lyckas.

OCH NEJ, det är inte farligt!!!!

En kvinna som bantar går ner ifrån 1 kilo till 2,5 i veckan. 

(Det vill säga om man tränar samtidigt)

Och visa veckor står man still och jag hoppas verkligen

att jag inte gör det dessa två veckor!

Pussilipuss


 


Av Amanda Nyström - 7 oktober 2010 16:15

Okej, nu vet jag hur det känns att bränna fett på riktigt.

Jag trodde att jag powerwalkade förut.

Men jag hade fan fel, Michaela visade hur det skulle gå til.

En runda jag brukar gå, går jag på en timme och en kvart

Idag tog det mig 55 minuter och det var michaelas förtjänst.

Hon vet hur man bränner bort mitt fett.

Och hon ska fan få fortsätta göra det också!

Pussilipuss!

 

Tog bilden ifrån Michaela, här har ni hennes blogg! http://minzy.se/

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards