Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 21:46

Nu blir det till att krypa ner i soffan

och kika på Sverigest mest pinsamma program i historien.

Just det jag talar om Kungarna av Tylösand.

Det är både bra och dåligt på samma gång.
Men vad fan, någon måste ju bjuda på sig själv.

Förövrigt, varför nappar ingen på mitt förslag nedanför?
Vill ingen hjälpa Östersunds sjuka barn och ungdommar?

Vad är detta för stil, ta och kamma till er nu.
Och gör dessa barn en tjänst och också er själv.
NI kan ju inte gå runt och se fördjävliga ut i håren?

Pussilipuss,

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 20:52

Just har ju startat mitt företag, (eller projektarbete).

Det vill säga att jag klipper er för 200 pix.

150 kronor går till Basse fonden, 50 kronor till mig.

Är ni villiga att skänka en peng till små sjuka barn.
Ring eller skriv en kommentar,

så bokar jag upp er så fort jag bara kan.
Puss på er <3


INFO OM BASSE FONDEN!

Sebastian Basse Olofsson avled i en ålder av 5 år,

sommaren 1995 efter en tids svår sjukdom.
Sebastian vårdades under långa tider på barn och ungdomskliniken vid östersund sjukhus.


Sebastians föräldrar: Tina Henriksson och Hans Olofsson,

har efter Sebastians död beslutat att bilda en stiftelse till Sebastians minne.

BASSE STIFTELSENS ÄNDAMÅL ÄR:

Att verka för trivsel och omvårdnad för barn och ungdommar som vårdas vid barn och ungdomskliniken samt i mån av resurser även till barn och ungdommar som vårdas vid övriga kliniker på Östersund sjukhus.

Att verka för utveckling av ett åldersanpassat omhändertagande ur sociala,

psykologiska och existensiella aspekter för barn och ungdomar enligt ovan.

Medlen är inte avsedda för forskningsändamål, utbildning, kurser och kursresor utanför klinikens ram.

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 16:16


Ringarna kommer ifrån dessa ställen, ganska dyra.

Men det står ju trots allt vill ha och inte ska köpa.


1. Zappos.com 2. Zappos.com 3. net-a-porter.com 4. annatylor.com

5.farfetch.com 6.juicecouture.com. 7.net-a-porter.com 8.avalaya.com

9. net-a-porter.com 10. net-a-porter.com

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 13:05

Denna gång handlade omröstningen om: Vad vill ni se mer av på bloggen?


Vad vill ni se mer av på bloggen?

Funderingar: 4 %

Önskeoutfits: 12 %

Musik: 8 %

Mitt vardagsliv: 28 %

Hiss & Diss: 16 %

Shopping: 20 %

Fem favoriter: 0 %

Annat: 12 %


Rösterna ligger ganska jämt och tänker därför fortsätta i samma stil.

Men ni som vill se annat, kan vill lägga en kommentar och säga vad.
Så kanske jag inför någonting nytt här, alltid lika roligt med kritik!
Ny omröstning och jag hoppas ni röstar på som vanligt!

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 12:46

 

Tyra Sjöstedt.

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 12:28

Cee Lo Green - Fuck you

Monty - Seglaren

Regina Spektor - Samson

Av Amanda Nyström - 6 oktober 2010 12:03

Ställde klockan på sju, tror ni jag vaknade? Nix snozade till halv åtta.
Kastade på mig kläderna, drog en snabb sminkning

och kastade mig på shacken i högsta hugg och sprang ut till bilen.

Tror ni jag klarade att komma i tid, svar ja!

Jag vet, jag är jävligt skillad.

Efter skolan drog jag på Itrim och körde slut på mig.

så nu förstår jag inte riktigt hur jag ska orka med promenaden ikväll.

Svar till mig själv: bara att ladda om, dricka en smootihe och kolla fejjan.

Sen kör vi igen, vi sa väl 5 kilo på två veckor?

Då ska jag fanimej lyckas också!

Pussen.


    

Foto & Redigering: Amanda Nyström

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards