Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 27 april 2010 19:55

Nu har jag syndat igen, känner mig stygg.

Eftersom det är så mycket annat som måste inhandlas.

Till exempel allt till hemmet.
Men jag kan ju samtidigt inte gå ut på fredag och se ut som en skithög!

Så jag unnade mig två tröjor! That´s it.

Och eftersom jag lovade bilder, så lägger jag upp det nu!
Titta och njut!

Puss/Amanda


 

Denna tröja har jag redan handlat en gång, men eftersom jag är ganska slarvig av mig så har jag självklart gjort hål på den! Så det blev en ny! Eftersom jag tycker den är så otroligt skön! Och det är ett bra plagg, jag kan ha den till allt.
Från mjukisbyxor, till att piffa upp den till världens partyoutfit!


 

Nog om tröjan ovan och till min skönhet! Haha. Denna kommer jag att bära på Fredag och kommer absolut, vara den snyggaste tjejen på bygget! ;)

Men det är absolut inte så röd, som den ser ut på bilden!
Kommer att ha lackleggings och snygga smycken till!

Har ni något förslag på vad jag ska ha för skor och smycken till?

Tyck gärna till, för jag behöver eran hjälp? :)

Puss/Amanda





Av Amanda Nyström - 27 april 2010 10:25

God morgon alla :)
Sitter och trycker i mig äggmacka och nudlar till frukost/lunch.

Och tänkte snart hoppa in i duschen, så amanda luktar gott igen. Haha

Efter det ska jag göra mig iordning till skolan.

Sen efter skolan, ska jag iväg till torvalla och klippa en tjej.
Så vi ses senare.

Puss/Amanda

hm!

Av Amanda Nyström - 26 april 2010 23:06

Idag har jag och marielle varit på stan :)
Jag shoppade två tröjor, lägger in bilder imorgon!
Efter stan for vi hem till marielle, åt lite mat och gick senare till grääs.
Det är alltid lika trevligt, det är aldrig tyst. Vi babblar på som bara den!
För övrigt längtar till Fredag, då Amanda ska ut på odygdheter.
Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 26 april 2010 11:21

Denna gång handlade omröstningen om: Vad ska du hitta på i sommmar?


Vad ska du hitta på i sommar?

Resa: 27,1%

Sol och Bada: 18,8%

Ta det lugnt med vänner: 10,4%

Jobba: 37,5%

Annat: 6,3%

Totalt har 48 röstat.


Roligt att se vad ni ska göra i sommar, hoppas alla för en underbar sommar.
Med mycket sol och många minnen!
Tänkte dra igång en ny omröstning! NU RÖSTAR NI!
Jag vill se att fler röstar den här gången!
Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 26 april 2010 11:11

Nu är det så här att jag fyller 20 år om 15 dagar!

Och alla tjatar på mig vad jag vill ha i födelsedagspresent.
Så jag tänkte dra in en önskelista. Jag vet att det är töntigt.

Men då får alla en inblick vad jag vill ha och kan sluta och tjata på mig.


1. Presentkort på Bonus eller någon annan möbelfirma.

2. Presentkort på Ikea.

3. Sebastian Shampo - Hydra

4. Sebastian Balsam - Penetraitt

5. Presentkort Gina Tricot/Vila

6. Nike Jacka (när jag har kollat ut någon)

7. Pengar till Löshårskursen

8. Stödstrumpar

9. Smycken

10. Pengar


Nu är det bara att shoppa och se till att Amanda blir lycklig! Haha

PussAmanda

Av Amanda Nyström - 26 april 2010 10:30

Veckans babe!

 

Sasha Grey

Av Amanda Nyström - 26 april 2010 10:13

God morgon alla.

Det blev inget utvecklingssamtal idag, min handledare var sjuk.

Så jag sov till tio och väntar på att marielle ska ringar.
Vi ska ut på stan och köpa ett spel, snygg party outfit och lite annat!
Något förslag på hur jag ska se ut på fredag ? :)
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 25 april 2010 23:07

Inte länge kvar nu innan vi flyttar in till den nya lägenheten.
Men jag känner mig lite stressad. Stressad över allting vi måste inhandla.

Vi har ju som sagt hyrt en andrahandslägenhet, möblerad.
Så jag känner lite ångest, över alla pengar som kommer att försvinna!

För jag känner att jag vill handla på mig fina saker på engång.

Alla säger att vi kan börja med loppis grejer. Men för det första så kostar det också.
Och för det andra så vill jag trivas i min egen lägenhet.

Så det blir till att köpa nya grejer.
Så släkten, jag vill ha presentkort. Där jag kan köpa mina stolar och bord!

Ni vet vad jag menar! Typ på bonos, för det är någonting jag verkligen vill ha.

Men känner att jag inte kan lägga ut alla pengar själv. Så nu är det upp till er att hjälpa mig och passar det inte alldeles perfekt till min födelsedag? ;) Haha

Puss/Amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards