Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 25 april 2010 14:53

Taggar till utvecklingssamtalet imorgon, hoppas på fina resultat!

Av Amanda Nyström - 25 april 2010 14:04

Önskeoutfit!  

 

Av Amanda Nyström - 25 april 2010 13:03

Jag blir så jävla förbannad, på hur andra människor bete sig.

Det har hänt mycket på sista tiden och jag känner att jag inte orkar mera.
Speciellt inte när du aldrig ger upp!

Jag vill bara att du ska förstå att du har fel och det du gör bara drabbar dig i framtiden. Visst du kanske är i himelriket för tillfället, men hur länge håller det?
Du betyder faktiskt väldigt mycket för mig!

Men jag orkar inte med dig och ditt betende längre.

Du borde tänka på vad du säger och gör.

För det du håller på med sårar andra människor. Väldigt MÅNGA människor!

Vi älskar dig som person, men vi hatar ditt betende.

Så sluta någon gång och väx på dig, för snart har du verkligen ingen kvar.
Och vill du verkligen att det ska sluta så?
Du vet vem du är och du vet vart jag finns.
Det är bara att höra av sig, om du har någonting på hjärtat!

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 25 april 2010 12:56

Hejsan, jag bloggade inte så mycket igår.
För jag var inte på humör och sen så var jag hos marielle och dildo.

Men idag tänkte jag dra in ett blogg inlägg :)
Jag håller på att tvätta och tänkte städa lite.

OM jag hittar någon ork till det, Haha.

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 24 april 2010 10:55

God morgon allihopa!

Ska jag orka mer eller inte?

Jag vet inte om jag kommer att göra det!
Jag vet att jag alltid har varit en hård tjej och jag klara av det mesta.
Men ska jag palla med det här ? Jag vet inte. Tiden får avgöra!

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 23 april 2010 07:41

God morgon!

Idag kommer jag inte kunna blogga så mycket!

Eftersom jag börjar skolan halv nio till halv fyra.
Sen tar jag bussen och åker direkt till jobbet. Börjar fyra och slutar nio.

That´s it. Ha en bra dag! Så ses vi ikväll.

Puss/Amanda


Av Amanda Nyström - 22 april 2010 22:16

God natt allihop.

Jag vet det är tidigt, men har man gått i skolan och jobbat en hel dag.
Då är man faktiskt ganska trött. Nu kan jag äntligen förstå min mamma.

Jag kommer ihåg när jag var liten, att mamma alltid var trött efter hon hade jobbat. Jag tyckte det var så jävla tråkigt, att hon aldrig ville hitta på någonting efter jobbet. Men nu förstår jag dig mamma!

Du var sliten, trött och hade två barn som var väldigt krävande.

Så mamma en stor eloge till dig, du guld värd.







Av Amanda Nyström - 22 april 2010 21:44

Puh, helt jävla slut.
Det värker i hela kroppen, känner mig som en död sill!

Känner att jag skulle behöva en helkroppsmassage.

Är det någon som vet ett bra men billigt ställe?
För det skulle fan behövas, vill ju inte bli arbetssliten och är 20 bast!

Haha, fan vad jag ska tycka synd om mig själv, helt plötsligt!

Det är väl bara att bita ihop amanda. När du är som tröttast

lägg du in den sista stöten, den bästa växel du har!

Men jag undrar verkligen hur länge det kommer att hålla?
Puss/Amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards