Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 15 april 2010 17:30

Funderar och funderingen, tänker mig för och undrar om det verkligen är en fundering. Eller om det är för personligt?

Ajja, det är min blogg och det är som min dagbok. Så vi kör på!

Min fundering är iaf om alla mina olika beroenden.
Om ett beroende slutar börjar ett annat!

Vissa grejer kan först vara en tvångstanke som övergår till ett beroende!

Det kan vara as konstiga saker som att, det måste vara ett jämn tal när vi höjer volymen i bilen, till att jag snusar, till att jag överdoserar med te!
Men varför kan jag inte få en släng av träningsberoende, städberoende eller nått annat liknande som skulle ha stor framgång i mitt liv?
Jag har funderat och kanske är det lika bra att skita i alla beroenden.
Att bara sluta, men då tänker jag för mig själv! Varför ska inte jag få unna mig ?
Är det rätt eller fel tänkt? Det är dagens fundering!

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 14 april 2010 17:00

Sitter hemma hos sötnosen Karolina Malmbo!

Hon städar och jag sitter och kolla på, Haha!

Idag har jag, malin och Karro spelat kort hemma hos mig.

Det var meningen att jag och Karro skulle träna.

Men vi bestämde oss för att åka och äta på Frasses istället, smala som vi är! Haha

För övrigt har jag fått en plånbok att Karro, som är ifrån Turkiet. Gillar den stark.

Lägger in en bild sen, så får ni se hur den ser ut.

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 14 april 2010 11:11

Dagens Outfit

Kavja: MQ 

Linne: Gina tricot

Jeans: Rut mfl 


Av Amanda Nyström - 14 april 2010 10:05

Fan sorry, hann inte blogga igår!

Eftersom Malin följde mig hem efter skolan och käkade lite mat!

Vi spelade kort och sen så ringde mamma om att min deklaration hade kommit.

Så jag kände att jag ville hem och kolla vad jag fick, restskatt eller inte?

Puh, jag fick tillbaka på skatten 3300 kr! Ett helt okej belopp.

Nu gäller det bara att klura ut vad jag ska använda dom pengarna till ? :)

Mamma bjöd oss förstås på fika och albin underhöll oss!

Efter det for vi hem till marielle och dildo, för att kolla på mitt favorit program.

DESPERATE HOUSEWIVES!

När desperate housewives var klart, for vi och tvättade bilarna. Haha!


Idag är det en av dom bättre dagarna, Onsdag!

Och det innebär att vi ska ha Frisörteknik, som jag älskar otroligt mycket!

Synd bara att det känns som att lärarna inte hjälper oss, så mycket som vi egentligen behöver. Jag, Karro och Malin satt och räknade ut att på en hel dag så får man i snitt hjälp 10-15 minter. Vilket jag tycker är alldelse för lite!

Jag tycker att skolorna gör fel när dom tar in alldeles för många elever!

Jag vill gå ut frisör och veta att jag kan allting och att jag kommer kunna arbeta som frisör, men jag känner mig osäker nu!

När lärarna inte tar tag i saker och ting!

Men det är tur att jag har utvecklingssamtal nästa vecka,

så jag kan säga det jag tycker och tänker!

Vi ses väl någonting senare!

Puss/amanda



Av Amanda Nyström - 13 april 2010 11:34

Blää, nu ska jag snart iväg på skolan!

Det är info och Layout idag på skolan och jag kan inte säga att jag längar!

Jag har aldrig tidigare hatat en lärare, men för första gången gör jag faktiskt det!

Han är såå jävla störd! För det första pratar han ett annat språk och för det andra är han bara totalt hjärndöd! Men måste man gå på skolan, så måste man!

Det är bara att ta sig i kragen och gå ditt! Ses senare!

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 13 april 2010 10:20

lyssnar på musik och gör mig iordning till första skoldagen på 5 veckor!

Av Amanda Nyström - 12 april 2010 23:42

Tänkte dra in ett blogg inlägg innan jag kryper ner i sängen.

Efter maten fick jag besök av mina två sötnosar Malin och Karro.

Vi spelade kort och pratade! Det blir så mycket att ta igen när man inte har träffas på fem veckor. Eftersom det har varit lov och praktik.

Så tack för att ni kom ikväll tjejer, jag uppskattade det verkligen <3

Jag tycker verkligen att vi ska umgås mer, än vad vi gör just nu!

Fine vi kanske inte hinner, för alla har såna full bokade scheman.

Men vad fan, ibland kan man alltid trycka in en träff! Tex som ikväll :)

Puss och god natt/Amanda


Av Amanda Nyström - 12 april 2010 19:16

Nu är äntligen Stockholms bilderna skickade, titta och njut!

Fest bilder är inte alltid dom vackraste, men det bjuder jag på!


 

Klockar-Sara, Jag, Stina och Fazzy på T-banan!


 

Vilka snyggingar, jag dör! Haha


 

Victor ser himla lycklig ut när han får en puss av stina! haha


 

Klockar-Sara ser väldigt frånvarande ut, medans jag och stina drar värsta poserna, haha!


Niklas, Fazzy och Andre, drar även väldigt vackra poser! Haha 


 

Nyktraste tjejen i stockholm, för tillfället! haha


 

Väl inne i gamla stan på krogen Tempel, gillart starkt! Vill tillbaka nu!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards