Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 20 april 2010 18:22

Fem favoriter H&M

 

Av Amanda Nyström - 20 april 2010 15:41

Gud vilken dag, fullt ös hela tiden.

När jag kom till Folkets hus och alla modeller var där, så var det bara till och börja jobba! Jag har nog aldrig lagt så många färger eller fixat så mycket hår på en och samma dag. Känns så himla roligt, att jag känner att jag har valt rätt yrke.

Man har roligt, pratar, skrattar och får dessutom betallt!

Hur underbart är inte det?

Puss/amanda


Tänkte lägga ut lite smygbilder innan wella visningen :)

 

   

 

När jag var klar och skulle gå, fick jag ett Shampo och balsam :)

Av Amanda Nyström - 20 april 2010 08:18

God morgon allihopa.

Ska snart iväg till Wella frisörerna och hjälpa till.

Dom ska ha visning ikväll, så dom behöver lite stöd!

Jag känner att det pirrar i magen och att jag är nervös.

Men jag tror det lugnar ner sig, då jag kommer dit.

Jag kommer nog att kasta mig i arbete, så att jag inte känner den där nervositeten.

Önska mig lycka till.

Puss/amanda


Av Amanda Nyström - 19 april 2010 19:49

Gud vad jag taggar tills imorgon!

Imorgon ska jag nämnligen iväg och hjälpa Wella frisörerna till deras visning på folkets hus. Jag hoppas verkligen det kommer att gå bra och att det kommer att flyta på! Jag kommer ha med mig Malin, så vi hjälper nog varandra!

Nu gäller det bara att sova utmärkt och inta position!

Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 19 april 2010 19:20

Ehh, vi kör igen! ÄLSKART!

Av Amanda Nyström - 19 april 2010 15:47

Jag är nog den stoltaste storasystern i världen!
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket min lillebror betyder.

Jag satt och tänkte på det igår kväll, hur det skulle vara utan Albin!

Och det skulle vara så jävla kasst, han får alltid mig på bra humör,

gör mig arg och känner mig älskvärd. Min lillebror är mitt allt ♥


Av Amanda Nyström - 19 april 2010 13:31

Nu ska fläsket bort, jag har bestämt mig!

Jag ska träna som en häst och banta som en apa!

Kanske inte rikitigt, men jag har iaf bestämt mig att träna sten hårt.

Och det där med maten, mindre portioner och unna mig någonting gott på helgerna! Jag känner mig oövervinnlig och att jag kan klara detta nu!

Mitt mål är 20 kg och ni behöver inte skriva att det är för mycket.

För jag tycker att det är en helt okej siffra! Jag tar det i min egen takt och

ser vad som händer utifrån det. Funkar det inte så får jag väl operarea mig. Haha


Det gick iaf super idag när jag tränade, lite folk i gymmet! Det är då jag kan slappna av och ta i utan alla 100 kg tygnder. Så passa er biffar för snart kommer amanda var mycket mer vältränad än vad ni är!

Puss


Av Amanda Nyström - 19 april 2010 11:22


Haha, jag dör! Jag vet att ni gillar det :)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards