Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 19 april 2010 10:38

Veckans babe!

 

Alesha Dixon!

Av Amanda Nyström - 19 april 2010 10:11

God morgon på er allihopa!

Har nyss ätit lite frukost och känner mig fortfarande seg!
Fattar inte varför, eftersom jag har sovit typ 9 timmar.

Orkar inte vara trött, jag vill vara pigg och oövervinnlig!

Idag ska jag iaf försöka masa mig iväg på träning! Tänkte gå på rullbandet en sväng. Bättre än ingenting. Tänkt börja med en mjuk start, om jag nu kan hålla mig till det. Jag säger att det blir en mjuk start med det slutar med hård träning!

Återkommer snart med nya krafter!

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 18 april 2010 23:08

Torvalla centrum avspärrat pga mordförsök!
Jag har hört att det var 30 personer som var på platsen och att det var yxor och andra föremål inblandat! Det måste ha varit någon slags av knark uppgörelse.

Och jag som ska flytta till Torvalla, det känns inte speciellt roligt!
Ska man inte änns kunna gå ut utanför dörrarna och känna sig säker!
Och kan man änns känna sig säker innanför dörrarna?

Jag vill inte flytta nu! Jag känner mig förvirra, rädd och jävligt trött på att en sån här sak, ska göra att alla i omgivningen eller som bor i Torvalla ska känna sig osäker!

Vad ska det bli av med den här världen?

Puss/amanda



Av Amanda Nyström - 18 april 2010 00:56

Fy fasiken, nu är amanda uppe sent.

Kom hem för ett tag sen och känner mig inte alls trött.

Så det är väl lika bra att slänga in ett blogg inlägg, innan man kryper ner i sängen. Tänkte lägga in en bild på plånboken jag fick av Karro,

så får ni avgöra vad ni tycker om det :)

God natt och sov gott, puss/amanda


 

Stor och bra, så man får plats med alla kort :)

Av Amanda Nyström - 17 april 2010 16:42

Kan man inte sitt jobb, kan man fan lika gärna sluta.

Är fortfarande arg över fitt tanten, som inte kan sitt jobb!

Idag när jag handlade jackan till victor på hm, gick allt toppen!

Vi gick vidare till Kapphal och där började alarmet låta så jävla mycket!

Det snurrade runt tankar i min hjärna, har jag råkat lagt i någonting i påsen?
Har jag verkligen tagit något, isåna fall vad?
Som alla kanske vet är jag en väldigt laglydig person.

Skulle aldrig falla mig in och ta någonting i en butik!

Nåja, när jag väl stod där och personalen kom. Så hittade dom ingenting?

Jag tänkte vad fan, tror dom jag har stoppat på mig saker?
Dom började rota runt i min påse, alltså inne på Kapphal!

Och tillslut hittade dom tre larm i jackan som jag köpt!

Jag blev rasande, sprang in på hm och skällde ut kärringen.
Hon fixade med jackan och kände fan inga av larmen?
Det är hennes jobb och hennes jävla plickt att se till att jag ska vara nöjd och glad när jag går ut därifrån! Fick ingenting för detta!

Så alla som vill snatta hm, gört!
För det första har dom ingen koll på larm och där det ska larma är bara på låsas.

OCh för det andra, till veckan ringer jag chefen som är ansvarig på hm i östersund. För det är det pinsamaste jag har varit med om i hela mitt jävla liv!
Hoppas verkligen jag får någon kompensation för det som har hänt!
Jag har ju trots allt skämt ut mig själv inför allt folk!

Av Amanda Nyström - 17 april 2010 16:21

Idag har jag varit med min mostrar och kusiner på stan.

Vi började och lunchade på stan, på åhlens.

Efter det blev det ett himla springde, ut och in på olika affärer.
För att hitta en jacka åt min kusin Felicia, men det var ingen som dög!

Men jag hittade en sånn jävla snygg jacka åt victor.


Ikväll blir det filmkväll hos marielle och dildo, mys!

Puss/amanda


 

Jackan som jag köpte till victor :)

Av Amanda Nyström - 17 april 2010 10:38

God morgon.

Igår på skolan lärde jag mig att göra en svinrygg, super roligt :)

Men det var inte speciellt roligt när vi var tvungen att rulla en permanenet, perfekt! Jag har verkligen jätte svårt med permanenet och kämpar mig genom det! Men snart så kanske jag kan det, vi får hoppas iaf.


Igår kväll kom mina två mostrar och kusiner på besök.

Det är roligt när man inte har träffats på ett tag :)

När dom for kollade jag och victor på talang.

Lite tråkigt att vi somnade efter det! Haha


Ska snart göra mig iordning till att gå på stan en sväng.

Jag ska gå med min moster och kusiner.

Dom ska shoppa och jag som älskar det fökjer självklart med!

Ses senare, Puss/amanda

Av Amanda Nyström - 15 april 2010 18:41

Önskeoutfit!

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards