Alla inlägg under april 2010

Av Amanda Nyström - 22 april 2010 11:31

Nu ska jag snart iväg på skolan.
Känner mig så jävla otaggad, jag vill inte!
+ att typ alla i klassen far iväg på forum. Inte okej.

Sen när skolan är klar, då ska jag iväg på jobbet.

Men vad gör man inte för lite slantar i plånboken ? :)

Så nu börjar öset igen, har varit ledig i en vecka. Men nu börjar jobbet igen.

Men vi ses väl ikväll?
Puss/Amanda


          

Av Amanda Nyström - 22 april 2010 10:10

Är inte som alla andra, så Amanda stannar hemme i helgen och är hur glad som helst för det! För är verkligen Forum så speciellt? Vad är det som är så himla roligt med det, jag fattar det inte? + att det går hur mycket pengar som helst, är det värt det? Är det typ inte roligare åka ner till Stockholm, över en helg? :)
Bring it on alla som ska till Vår Forum, varför är det så jävla bra!

Puss/Amanda



Av Amanda Nyström - 22 april 2010 00:11

Nu är Amanda uppe sent igen, fy på mig!

Fast jag börjar ju inte skolan fören halv ett, så det är lugnt.

Det som är mindre lugnt är att jag ska iväg och jobba på fältvägen.
Känns lite segt att åka direkt efter skolan och jobba rumpan av sig.
Men vad gör man inte för lite pengar? Haha

Så imorgon blir det nog inte så mycket bloggande, men man vet ju aldrig med mig! Kan ju kasta in 100 morgon inlägg istället, vad skulle ni tycka om det?

Jag har bestämt mig, det blir 100 morgon inlägg imorgon! Okej?

Puss och god natt/Amanda

Av Amanda Nyström - 21 april 2010 23:42

Tro det eller ej, men jag sprang till Karro.
Kanske inte var världens längsta bit, men iaf. Väl hos Karro skulle vi kolla ut kläder, till henne. Eftersom hon ska på Forum. Efter ett tag konstaterade vi att jag hade några snygga kläder som hon kunde få låna, så vi gick hem till mig och kolla om någonting passade :) Och självklart så gjorde det de!

Efter vi var klar tog vi oss några mackor och kikade på andra avenyn.
När det var klart, hade vi lite deep talk! Ganska otroligt det där.
Att man kan öppna sig till en annan människa, tycker det är en positiv egenskap hos en person. Istället för att hålla allting inom sig :)
Så tack för ikväll hjärtat, kommer sakna dig nu när du åker iväg på odygdheter!

Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 21 april 2010 18:42

Var på affären VILA idag!
Det finns nog ingen proffsigare butik i staden Östersund.

När jag kom in såg jag en super snygg skjorta, en lite längre variant.

Men när jag testade skjortan tyckte jag den satt så jävla dåligt.

Mina bröst är så stora, så knapparna på skjortan såg mupp ut.

Men till min räddning kom en tjej som jobbade i butiken.

Hon gav mig ett linne, ett mirakel linne! Linnet drog in allt och jag menar verkligen allt. Jag har nog aldrig sett så smal ut i hela mitt liv. Det sög in ALLT!

Så alla mulliga tjejer som vill se smal ut, skippa Gina Tricots linnen och kör på VILAS. Det är ett annat tyg och är mycket längre. Man kan forma det som man vill på kroppen! Typ 20 spänn dyrare. Men så jävla värt!

Puss/Amanda


 

Min snygga skjorta, som dessutom var på rea! Kostade 100 spänn.


 

Mina mirakel linnen, köpte två bas linnen.

Av Amanda Nyström - 21 april 2010 18:13

Helt värdelöst att gå på skolan idag!

Jag som trodde att vi skulle vara i salongen och fixa!
Men ikke, vi fick se någon sug film. För att se på olika frisyrer.

Efter skolan gick jag ner på stan med Karro och shoppade lite.

Lägger ut bilder på det senare :)

Har just orkat kliva upp ur soffan, grattis till mig!

Känner att jag måste träna! Mitt fett hänger utanför soffan! Haha
Puss/Amanda

Av Amanda Nyström - 21 april 2010 10:47

Vill verkligen ha den här jackan, ska gå och testa storlekar idag!
Sen får vi se om jag får jackan i födelsedagspresent av min prins :)

Av Amanda Nyström - 21 april 2010 09:51

Nudlar, limpmacka och saft, det är min frkost-lunch :)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv ett och jag ska få börja skolan!
Jag älskar onsdagar, men det vet nog alla vid det här laget.

Jag undrar vad vi kommer få göra idag!

Jag hoppas på uppsättningar, färglära eller klippa :)

Haha, man skulle kunna säga allt utom att rulla permanenet.

Puss/amanda

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

DU vinner 1 miljon, vad gör du med pengarna?
 Köper en bil
 Reser
 Köper hus
 Skänker till vänner & familj
 Handlar kläder
 Köper 100 000 Tia-lotter
 Skänker till välgörenhet

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards